Hey meiden, Ik lees hier veel verhalen over de vals posi teste van sensitest (dipstick) Nu heb ik daar een vraagje over. Ik had toen een setje van 3 zw. testen gekregen bij mijn ovutesten. Die andere 2 heb ik in eerder cycli gebruikt en bleven spierwit. Vanmorgen die laatste gedaan en die geeft idd een licht streepje, wel net zo breed als de C streep. Ook kv gedaan die was nega. Ik ga er ook vanuit dat ik niet zwanger ben ook. Maar ik vind het wel vreemd dat 2 testen uit dezelfde verpakking spierwit blijven en 1 wel een streepje geeft. Zit nu op 12 dpo, geen ongi te bekennen en nog steeds hoge temp, dus als ongi uitblijft ga ik na het weekend nog een keer testen. Ik heb overigens meestal een lf van gem. 10 dagen, dus die ben ik in elk geval al voorbij. Ben in elk geval benieuwd of bovenstaand bekend voor komt bij jullie
Ik teste zelf op 3 weken zwanger ook al heel licht positief met sensitest. ik ben heel tevreden over sensitest Dus denk wel dat je zwanger bent hoor! Let er wel op dat het streepje wel ook licht gekleurd moet zijn * oja zie mijn album, toen was ik zwanger
je leest helaas vaak over vals positieve dipsticktesten, maar het kan best zijn dat hij daadwerkelijk positief is hoor, immers niet alle testen zijn vals.. ik ben alleen geen fan van dipsticktesten. Waarom zijn Dipstick of strip testen niet betrouwbaar? Wil je een betrouwbaar resultaat? Gebruik dan in ieder geval cassette (pipet meegeleverd) of midstream (enkele seconden in de urinestraal houden) zwangerschapstesten. De zogenaamde "goedkope" dipstick testen of strips die worden aangeboden op internet zijn zeer vaak niet geschikt voor het betrouwbaar thuis testen op een zwangerschap. Deze testen zijn zeer kwetsbaar en lastig te gebruiken en te beoordelen. De dipstick testen worden sterk afgeraden om thuis je zwangerschap vast te stellen. Dergelijke testen zul je daarom ook niet kunnen kopen via je apotheker of drogist, daar tref je alleen de betrouwbare, veilige en makkelijk te beoordelen cassette of midstream zwangerschapstesten aan
hmm tis wel vreemd dan dat je anders gewoon echt spierwit test en nu een streepje ziet.. Als die ook nog eens nt zo breed is als de C-streep... dan kan het toch eigenlijk niet missen zou je denken! Heb je hem op de foto gezet? Wel raar weer dat de KV test niet posi test.. die zijn toch erg gevoelig normaal gesproken.. ben benieuwd of je na het weekend nog eens mag testen
hey meiden, bedankt voor jullie antwoorden. Poek, das een mooi streepje Die van mij is niet zo duidelijk maar krijg een klein beetje hoop Daantje, op zich wel vreemd want ovuteste zijn prima en bij de ha gebruiken ze ook strips die je (tot het max streepje) in de urine doopt linda, ja idd vreemd dat de kv test nega was. Daarom denk ik ook dat ik een vals posi test heb. Heb vandaag nog wel even nieuwe kv test gehaald en ga na het weekend nog een keer testen. Ik hou jullie op de hoogte.
owja, ik ben vanmiddag aan het klungelen geweest met mn camera en 2 telefoons, maar ik krijg um niet scherp ingezoomd, dus op de foto zie je niets
Ojee kweb ik krijg helemaal de zenuwen voor je! Ik hoop zo dat het raak is bij je. Ik heb iig altijd een echt witte test gehad van sensitest. Ga je morgen er nogmaals een testje tegenaan gooien? X
hey non, nee vandaag was temp weer gezakt naar 36.9, dus ongi zal er wel aankomen. Die temp moet eerst weer omhoog eerder ga ik niet testen