Hallo allemaal, ik ben nu 2 a 3 dagen overtijd en zit dus vol met spanning is het niet of is het wel.... natuurlijk moest ik ook aan mijn vriend vertellen dta de kans er was om zwanger te kunnen zijn. we wonen nu 2,5 jaar samen en ik ben (zondag jarig) 24 en hij word 29. hoe hebben jullie het verteld aan je vriend? ik denk dat ik gewoon samen met hem de test doe. en als het zo is komt er natuurlijk veel op ons af. heeft iemand nog tips. xx pink23 Code:
Hoi, ik zou er niet echt iets bijzonders van maken dat je 2 dagen overtijd bent want wat nou als blijkt dat je niet zwanger bent? De telleurstelling die je dan krijgt is extra groot. Ik weet niet of jullie bewust samen bezig zijn met zwanger worden, maar ik zou gewoon zeggen hey schat ik ben 2 dagen overtijd zullen we samen een testje doen? Dat lijkt me al bijzonder genoeg om samen erachter te komen of je zwanger bent ofniet. Of eerst alleen testen en er dan echt een hele leuke verassing van maken als je in verwachting blijkt te zijn, ik zou zelf daarvoor kiezen maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Liefs