Gister had ik bruine afscheiding.. Vanochtend stond ik op en was de hel in mn onderbroek losgebroken hahah... Ik bloed enorm.. zo erg heb ik het nog nooit gehad.. Maar nu zag ik dat er allemaal zwarte proppen tussen zitten... is dit normaal? tnx
Voor jou is het blijkbaar niet normaal Ik ben even kwijt of jij ook aan de hormonen zit of niet... Ik heb namelijk bij mezelf gemerkt dat als ik een ronde met hormonen heb (puregon en pregnyl) dat ik dan ook van die vieze proppen heb. En in een normale cyclus niet...
Volgens mijn huisarts kan het altijd wel een keer voorkomen. Ik heb dit een paarmaanden terug een keer gehad. En toen zei hij dat het kon en dat het zelfs bij sommige vrouwen normaal is. Ik heb ook wel eens gehad dat ik een prop verloor wat wit/roze was terwijl ik ongesteld was. het leken ingewanden, en ik was niet overtijd. Ook dat was niks aparts zei de huisarts.
Ik heb het alleen erg gehad toen ik een keereen miskraam heb gehad. (Wist toen nog niet dat ik zwanger was, later wel door bloedtest, was door de pil heen). Dus als je het normaal niet hebt kan het ook een VMK zijn...
Ik heb het ook vaker gehad ook toen ik nog gewoon aan de pil was. Het is normaal dat het af en toe voor komt. Soort grote schoonmaak van je baarmoeder zeg maar.
hai, ik heb een lange en onregelmatige cyclus.. geen hormonen (nog niet) en heb aar ook last van. Hoor hoop ik morgen van de gyn of dit normaal is. Heb dan mijn eerste afspraak. liefssSjors
Nou, ik ben niet aan de hormonen... mn cyclus is in ene keer regelmatig eerst telkens langer en langer... en in ene keer al 2 x 24 dagen!!! Ik heb volgens mij nog nooit zown hevige menstruatie gehad! Ik heb nu gewoon 2 kotexmaandverbandjes in.
dit kan hoor is heel normaal ik verlies iedere maand vieze bloed proppen of bloed slierten.. dit is de slijm vlies die wordt aangemaakt in de baarmoeder om het bevruchte eitje te ontvangen voor de innesteling.. zo niet dan wordt dit af gestoten en dat uit zich in vieze donkere bloed proppen of slierten.. en ja niet elke menstruatie is het zelfde,, ik verlies de ene maand ook meer of minder bloed.. zou het gewoon even afwachten vertrouw je het niet en blijft het door gaan dan even de huisarts bellen. xx
Ik heb het iedere maand flinke bloedproppen en ook mijn menstruatie is de eerste 3 dagen hevig (ieder uur verschonen) en dan nog doorlekken De bloeding van mijn miskraam was minder hevig dan mijn menstruatie Ik denk zelf dat het met de hoeveelheid slijm te maken heeft!
Ik heb ook altijd wel last gehad van proppen, maar nu is het helemaal erg. Ik ben eindelijk weer ongi geworden na een cyclus van dik 80 dagen. Tja dan zit er natuurlijk heel wat slijmvlies wat eruit moet. Ben allang blij dat mijn lichaam het weer op eigen kracht doet.
Voordat ik aan de pil ging had ik precies hetzelfde! Hele plakkaten kwamen eruit en ook om het uur verschonen en nog doorlekken, vreselijk vond ik dat! Daarom ben ik toen aan de pil gegaan en er nu weer af na 14 jaar. Nu kortere en veel lichtere ongi dan toen gelukkig.
het lijkt nu minder te worden na 3 dagen... pff eindelijk! heb nu nog een probleem want ben vanacht doorgelekt.. ( Ik had 2!!! kraamverbanden in! deze had ik nog van de geboorte van noelle) en telkens als ik wou opstaan voelde ik t gewoon stromen... en dat is nu niet meer... Agh... hopelijk volgende week weer mn ei en gaat we dr weer tegenaan