Op aanraden van 2 gyn zou ik 2 jaar aan de pil gaan.. zit nu in de 4de maand van de pil en ben hem voor het eerst vergeten en dan nog wel 2 dagen achter elkaar, in de eerste week. En ik voelde gister heel duidelijk een eisprong met een lichte bloeding die ik wel vaker heb gehad... ik herken hem uit duizenden. Dus ik heb de pil deze maand aan de kant gegooit en het begint sinds vandaag wel weer heel erg te kriebelen een kindje! Maar de gyn heeft juist gezegd dat het heel goed is dat ik mijn lichaam rust geef 2 jaar en dat was ik ook echt van plan. Pff weet het even niet meer.. ik weet niet als ik volgende maand weer aan de pil wil beginnen.
de gyn geeft je natuurlijk niet voor niets dat advies. Misschien kan je overleggen dat je een jaartje aan de pil gaat ipv 2 jaar?
mijn cyclus begon erg raar te doen.. en 1 MA en 3 MK en PCOS aan 1 eistok leek hun het verstandig. Vorige maand heb ik nog een echo gehad en toen zag alles er heel mooi rustig uit. Ik wou ook echt even rust en die heb ik nu 3 maand gehad en dat was wel lekker... maar nu ik er weer over na begin te denken en dat het zo maar kan zijn dat ik deze maand zwanger ben.. begint het echt te kriebelen weer
Ik zou het gewoon even met je gyn overleggen. Niet zomaar zelf een beslissing nemen, en zomaar stoppen met de pil!
Deze maand ben ik wel gewoon gestopt mis heb daar nu al 3 pillen van gemist, heb ook gewoon gelezen en dit kan gewoon staat er. ik zou er goed over nadenken en met mijn mannetje overleggen nartuurlijk
oke nou dan zou ik idd ook even met je gyn overleggen. ook al kan hij je niet verplichten om aan de pil te gaan. het blijft je eigen beslissing maar dat weet hij in ieder geval wat jij doet.