Intake IVF

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Agathe, Apr 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Agathe

Agathe Lid

May 19, 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Mijn vriend en ik hebben met 1,5 week de intake voor IVF. :D

Nu ben ik benieuwd wat ik hier allemaal van kan verwachten?
    Kunnen jullie mij hier bij helpen?

Groetjes
    Agathe

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

Jul 13, 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ben je al eerder onder behandeling geweest?

3. Agathe

Agathe Lid

May 19, 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben wel al alle onderzoeken gehad.
    Maar dit wordt mijn eerste behandeling

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ze leggen gewoon uit wat ivf is, welke medicatie je moet gebruiken en ze doen bloedonderzoek op hepatitus en hiv.
    Daarna krijg je afspraken mee voor prikinstructie, uitgangsecho en je prikschema.

tenminste zo ging dat hier bij intake ICSI...ivf en icsi is hetzelfde tot aan het lab gedeelte, dus denk dat het intakegesprek vergelijkbaar is.

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Wij moesten vooraf een vragenlijst invullen en opsturen en Jippieman moest zaad inleveren.
    De intake zelf ging alsvolgt; eerst een gesprek met de IVF arts, hoe het globaal in zijn werk ging, welk traject ze voor ons in gedachten had en een echo gehad. Verder bloedprikken (beide) voor HIV en Hep. en dat was het wel een beetje. Ik vond het zelf wel een fijn gesprek.

succes!

6. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wij hebben 2weken geleden intake gesprek gehad met gyn, hierbij werd ons verteld hoe alles in zijn werk gaat, en wat onze verwachtingen waren. Toen krijg ik inwending onderzoek, manlief moest zwemmers inleveren en allebei bloedprikken. Daar krijgen we over 2 weken uitslag van. En begin mei hebben we gesprek met ivf arts en verpleegkundige en een voorlichtingsmorgen met meedere koppels...
    X

7. Agathe

Agathe Lid

May 19, 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben al een hele tijd terug bloed laten prikken (op HIV en soa`s hep. a en b) en toen heeft mijn vriend ook zijn zwemmers ingeleverd om te kijken wat er mee aan de hand was.
    En heb nu een half jaar mee gedaan aan het lifestile onderzoek, en nu mogen we beginnen met IVF/ICSI !

Share This Page