Hoi Mijn vriend en ik hebben met 1,5 week de intake voor IVF. Nu ben ik benieuwd wat ik hier allemaal van kan verwachten? Kunnen jullie mij hier bij helpen? Groetjes Agathe
Ze leggen gewoon uit wat ivf is, welke medicatie je moet gebruiken en ze doen bloedonderzoek op hepatitus en hiv. Daarna krijg je afspraken mee voor prikinstructie, uitgangsecho en je prikschema. tenminste zo ging dat hier bij intake ICSI...ivf en icsi is hetzelfde tot aan het lab gedeelte, dus denk dat het intakegesprek vergelijkbaar is.
Wij moesten vooraf een vragenlijst invullen en opsturen en Jippieman moest zaad inleveren. De intake zelf ging alsvolgt; eerst een gesprek met de IVF arts, hoe het globaal in zijn werk ging, welk traject ze voor ons in gedachten had en een echo gehad. Verder bloedprikken (beide) voor HIV en Hep. en dat was het wel een beetje. Ik vond het zelf wel een fijn gesprek. succes!
Hoi meiden, Wij hebben 2weken geleden intake gesprek gehad met gyn, hierbij werd ons verteld hoe alles in zijn werk gaat, en wat onze verwachtingen waren. Toen krijg ik inwending onderzoek, manlief moest zwemmers inleveren en allebei bloedprikken. Daar krijgen we over 2 weken uitslag van. En begin mei hebben we gesprek met ivf arts en verpleegkundige en een voorlichtingsmorgen met meedere koppels... X
Wij hebben al een hele tijd terug bloed laten prikken (op HIV en soa`s hep. a en b) en toen heeft mijn vriend ook zijn zwemmers ingeleverd om te kijken wat er mee aan de hand was. En heb nu een half jaar mee gedaan aan het lifestile onderzoek, en nu mogen we beginnen met IVF/ICSI !