menstruatie met en zonder pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Beckje, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    sinds ik met de pil begon kreeg ik opeens buikpijn/rugpijn tijdens mijn menstruatie of net ervoor.
    daarvoor had ik nergens last van. ja migraine, maar verder niets tot bijna niets!

paar maanden terug werd ik een tijdje niet ongesteld? en toen met zo extreme pijnen en enorm veel bloed verlies... ben er zelfs voor naar de dokter geweest zo erg. die vroeg ook meteen: ben je niet zwanger? :(
    daarna was het weer normaal? (misschien toch keer iets mis gegaan met de pil?). in elk geval heel vreemd.... of kan dat ook keer gewoon gebeuren?

nu ben ik gestopt met de pil en heb mijn eerste normale menstruatie gehad. HEERLIJK!: vrijwel pijnloos! heeft iemand dit ook gehad?

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.570
    113
    nee herken het niet, juist andersom, met de pil had ik veel minder last. Heb nu een mirena, wordt nog wel ongi maar bijna geen buikkrampen

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    niemand verder?

4. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Ik ga het ondervinden. Net gestopt.
    Ik had wel veel menstruatiepijn voor pilgebruik.
    Hierdoor pil gaan gebruiken, 5 jaar geen last gehad. Laatste 3 jaar altijd ziek/zwak/misselijk voor en tijdens menstruatie.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hopelijk gaat het zonder pil beter!
    meestal hoor je inderdaad zoals Chrystel, dat het beter gaat met de pil

6. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    hey lieve schat,

ik heb ook nu mijn 1ste natuurlijke menstruatie na het stoppen met de pil.

Ik had voor de pil mischien 1 van de 4 menstruaties echt pijnklachten(was erg onregelmatig,na de 4 maanden). Tijdens de pilgebruik veel gevoelige krampen gehad en meer pijn in het midden van me lichaam(tijdens stopweek). Nu na de pil heb ik afgelopen vrijdag echt weer hevige ongi krampen gevoeld(buik en rug). zaterdag in de ochtend nog lichte pijn en sinds dien pijnloos wederom zoals voor de pil.

deze cyclus heeft me 36 dagen geduurt vanaf de eerste dag van de ontrekkingsbloeding. Ben benieuwd hoelang de volgende NOD op zich laat wachten...ga er gwn uit van 36.

Hoest het verder bij jou nu?

Greetz Pari xxx

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gaat goed nu, dankje voor je berichtje! bij mij duurde het 31 dagen. ik ga nu uit van 31 ongeveer :)
    gezien ik temp weet ik ook ongeveer van te voren of mijn NOD gaat verschuiven of niet :)
    heb ook echt 't gevoel dat er een berg troep uit mijn lijf is, heerlijk!
    nu maar wachten op een eisprong... (en hopen dat ik niet weet hoe de volgende menstruatie voelt :D)

Deel Deze Pagina