Onze kleine meid wil 's avonds pas na de voeding van 10 uur op bed. Ik probeer dit wel te verlagen, de andere 2 gaan rond half 8 naar bed. Die gingen als baby om 7 uur al op bed. Het zou van zijn als de kleine meid ook op tijd op bed wil. Want ze slaapt wel beneden in mijn armen. Ik vroeg me af hoe laat iedereen hun baby op bed legt.
Verschilt hier heel erg. Soms ligt ze de hele avond beneden bij ons op de bank en gaat ze pas naar boven als wij naar bed gaan. Soms gaat ze na de fles van begin van de avond al in bad en in bed.
We proberen na de fles van 19.00.... Meestal lukt dat, soms ook niet, de 3de en 4 de week was het echt brullen savonds, dus was ze beneden, nu huilt ze vrijwel niet meer, een beetje mopperen soms. wel moeten we even rustig doen (fles op bed geven, puck al aan, met klein nachtlampje aan en dan hup wiegje in....) Onze zoon ging ook altijd na die fles op bed,die huilde standaard 6/7 minuten en viel dan als een blok in slaap
Nu ( eindelijk ) tussen 19:30 en 20:00, maar heel lang lag hij pas na 22:00 in zijn wieg ( lag dan in de box te slapen )
Hier proberen we het tussen 19:00 en 20:00, maar meneertje wilt pas altijd na 20:20 slapen en gaat liggen meuten in zijn bedje zodat ik nog 2 keer terug moet
Op de leeftijd dat jouw kindje nu is, lag ze nog aldoor bij mij. Waar ik was, was de baby. Ze sliep dan ook veel op mijn borst of in de reiswieg die in de box stond. Ze ging dan met ons mee naar bed, althans als wij naar bed gingen, ging zij ook. Rond 2maand ging ze steeds wat eerder naar boven. Nu gaat ze om 20.00uur naar bed, tegelijk met haar zus.
Eerste 8 weken ook pas na late voeding dit ivm krampjes of huiluurtjes in de avond. Pas toen dat wat tot rust kwam kon ze eerder naar bed op de avond. Nu is het tussen 19:00/20:00 uur.
Hier de eerste 2 maanden pas na elf uur savonds, daarna rond 9 uur, daarna 8 uur, en nu tussen 7 en half 8. Erg fijn heb ik ook weer een beetje mijn avond terug.
De eerste weken tegelijk met ons, ze sliep wel vrij snel in haar eigen ledikant op haar slaapkamer. Nu brengen we haar een half uurtje eerder, omdat ze even huilt voor het slapen aan. Dan drinken wij nog even wat en lopen een paar keer heen om haar te begeleiden naar dromenland. Daarna kunnen wij dan ook rustig op bed zonder de stress dat je er constant uit moet Ik denk dat we straks ook richting 19 uur/20 uur gaan.