Pleh, te vroeg ongesteld of innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sassiekaa, 29 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    #1 Sassiekaa, 29 aug 2015
    Laatst bewerkt: 29 aug 2015
    Hoi dames,

Het zweet breekt me uit.

Wij zijn bezig voor nr 2 en heb al paar dagen hoofdpijn, ben kortaf naar mijn man en voelde ik op de "innestelingsdagen" een menstruatieachtig gevoel. Nu 2 dagen later (4 dagen voor nod) net bij plassen wat rood bloed bij afvegen.

Zou het innestelingsbloed kunnen zijn? Ik dacht dat dit bruin of roze was.

Of is m'n menstruatie vd leg ( normaal standaard 28 dgn) ps ik heb gisteren een early pred gedaan maar negatief.

Iemand ook zoiets meegemaakt? Snik....

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Het zou nog een innestelingsbloeding kunnen zijn.. dat is meestal 6 tot 10 dagen na eisprong.. Er zit niks anders op dan afwachten denk ik..

3. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Innestelingsbloed kan ook rood zijn en idd innesteling kan tot dag 10

4. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik wacht het idd nog af... Heb heel licht bloedverlies. Wel een tampon ingedaan omdat we naar een verjaardag gingen. En deze was alleen op de top wat licht rood (niet echt roze) en wat bruin bloed..

Hopelijk zet het niet door... Heb wel beurs gevoel in m'n schaambeen... Vingers gekruist!

5. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Hier deze ronde precies hetzelfde. ...Op dag 24(dus cyclus van 23 dagen) al bloedverlies terwijl mijn cyclus gemiddeld zo'n 26/27 dagen is.....Zijn nu 6 dagen verder al deze dagen bloedverlies gehad. Eigenlijk ervanuit gegaan dat dit mijn menstruatie is gisteren begonnen met ovulatie testen maar deze zijn dus nu al bijna positief.

Weet het ook even niet helemaal

6. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Nou bij mijn is doorgebroken. Echt bloed en redelijk wat. Nog geen stolses zoals normaliter maar het zal vast nog komen.

Wat betreft die ovulatietesten.. Ik had bij mijn eerste zwangerschap toen ik 4 dagen overtijd was ook een ovul test gedaan en was positief, bleek zwanger te zijn... Ovul en zwangtestschapstest blijken dan beide positief te zijn.. Andersom gaat het niet dus zwangtestschapstest als ovul test lukt niet.

7. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Hè wat balen zeg! Nou heb net bij action een zwangerschapstest gekocht lang leve koopzondag 🙈maar kan er niet meer van maken dan negatief dus gaan gewoon fijn aan de klus de komende dagen!

8. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ik had het vorige maand ook. Dankzij een spuit in het ziekenhuis (voor een ontsteking in de slijmbeurs), de hele cyclus van slag. Ook veel te vroeg licht bloedverlies en helaas ook ongesteld geworden. Nu weer in de volgende ronde en zit op het wachtbankje...
    Zelfs vriendlief begint nu iedere maand echt te balen, terwijl hij eerder zei; ach het komt vanzelf.
    Jij veel succes de volgende ronde, jammer dat het doorzette!

groetjes

9. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Ja ik heb tot de laatste dag van mijn vorige menstruatie diclofenac gebruikt wegens een slijmbeursontsteking. Gestopt omdat we dus gingen klussen en mag niet bij zwangerschap gebruikt worden. Denk dat dit m'n cyclus heeft beïnvloed. Bah

Succes allemaal in de nieuwe ronde. Daar gaan we weer!

Deel Deze Pagina