Na lang twijfelen open ik dan ook maar een eigen topic om alles van me af te kunnen schrijven; In dec 06 heb ik mijn mirena-spiraal laten verwijderen. In het verleden heb ik erg veel last gehad van lange aanhoudende bloedingen en langere periodes van niet ongi worden waardoor ik eerder al bij een gyn heb gelopen. Deze heeft inwendig onderzoek en een uitstrijkje gemaakt maar alles bleek goed. Zoals je in mijn handtekening kunt zien heb ik erg lange cyclussen maar ik heb wel een eisprong van mezelf. Na een echo en bloedonderzoeken is de fert.arts tot de conclussie gekomen dat mijn klachten voor 75% overeen komen met PCO. Het zaadonderzoek van mijn mannetje was gelukkig prima. 20 januari j.l ben ik begonnen met het innemen van 50 mg Clomid maar tijdens bloedonderzoek op dag 21 bleek ik nog geen eisprong te hebben gehad. Volgende ronde gaan we de dosis van de Clomid verhogen naar 100 mg. Mocht dit ook niet werken dan mag ik nog 1 ronde 150 mg gaan proberen en anders zal ik toch aan het spuiten moeten, waar ik overigens niet tegenop zie. Maar voorlopig blijven we positief en hoop ik met de Clomid toch de komende maanden zwanger te kunnen worden.
he meid! had gehoopt dat we mekaar tegen zouden komen in een ander topic maar helaas.. tis ons nog niet gegund! meid ook hier ga ik hard voor je duimen! hopelijk is t snel raak! dikke knuff!
Haai Wieffie, Ook voor jou helaas welkom hier op dit gedeelte. Ik hoop dat de clomid voor jullie aan zal gaan slaan. Groetjes, Elvira
Wieffie, dikke mega-knuf Hoop dat je hier snel weer weg kan ... en dat die 100 mg niet nodig gaan zijn na je supereitje deze week...
Thx meiden, toch fijn dat je met meiden hier kan meeleven en elkaar kunt opbeuren als het nodig is! We gaan gewoon alemaal onze wens vervullen hoor! Think PUPO! Dikke knuf allemaal!
Balen dat de Clomid 50 mg niet aanslaat. Hopelijk wel de 100 mg! Als je moet gaan spuiten (wat ik niet voor je hoop, want dan heeft de Clmid al zijn werk gedaan), je hoeft er niet tegenop te zien. Dat zag ik in het begin wel, maar het valt allemaal reuze mee! Iig veel succes met de Clomidjes! Liefs Nikkie
ook van mij heel veel succes, hoop dat de clomid zijn werk doet en een mooi eindresultaat zal afleveren!
Heej wieffie, ook jij veel succes de komende rondes! ook jou verhaal gevolgd bij t smep topic (is er altijd erg gezellig moek zeggen ) Hopelijk doet de 100 mg clomid zn werk liefs bapsie
Helaas blijkt dat ik toch geen eisprong heb gehad deze week. Ondanks dat ik tijdens de griep van de week 2 positieve ovutesten heb gehad is er dus toch geen ei gesprongen. Ik denk dat ik komende week nog ff afwacht en anders ga ik toch de gyn bellen om te starten met Duphaston om aan een nieuwe ronde te beginnen.
Vandaag heb ik contact opgenomen met de fert arts omdat ik inmiddels al weer op dag 42 zit zonder eisprong. Ik moest eerste een zwangerschapstest gaan doen die natuurlijk negatief was. Gelijk vanmiddag Duphaston opgehaald om een einde aan de ronde te kunnen maken. Dit moet ik nu eerst 10 dagen nemen en dan hopelijk ongi en op dag 3 beginnen met 100 mg clomid. Al vraag ik me af of dat wel iets gaat doen aangezien 50 mg niets doet Maar goed afwachten maar weer.
Lieve Wieffie, ik hoop dat deze nare ronde snel eindigt en de 100mg wel z'n werk gaat doen. Dikke knuf!
Ik ondek al m'n smepvriendinnen hier! Wieffie, ik hoop dat de duphaston eindelijk z'n werk doet en dat de clomid je volgende ronde meer succes brengt! Heel veel liefs van mij Tezzz
Hihi, de duphaston heeft inderdaad zijn werk gedaan. Gisteren ben ik eindelijk weer ongi geworden! Morgen begin ik met 100 mg clomid en ik hoop eindelijk eens een kortere ronde tegemoet te gaan.
Vandaag heb ik opnieuw een gesprek gehad met de gyn. En we hebben het als volgt besproken; We gaan deze ronde nog aankijken. Hopen dat ik op tijd een eisprong krijg, zo niet dan duphaston om weer een einde aan deze ronde te maken en toch nog een ronde met 150 mg clomid. Wanneer mijn eisprong een beetje geregeld komt met clomid dan doen ze t.z.t. een samenlevingstest. Deze heeft nu geen zin omdat we geen idee hebben wanneer een eventuele eisprong komt. Wanneer de 150mg ook niet werkt dan volgt er een kijkoperatie en gaan we daarna spuiten. Ondertussen mogen mijn vriend en ik zich melden in een ander ziekenhuis om onder goede begeleiding een aantal kilo's kwijt te raken. Dit hoefde niet perse maar we hebben hier min of meer zelf een beetje op aangestuurd zodat we meer een stok achter de deur hebben. 31 maart moet ik weer bloedprikken en begin april krijg ik daarvan weer de uitslag. Helaas moet ik de volgende keer naar een nieuwe gyn, de mijne stopt bij het fert. team
Hé Wieffie. Balen dat je eigenlijk nog niet veel wijzer bent geworden... en dat je gyn ermee stopt. Duim hard voor een supereitje voor je! Liefs
Nou, ik kan melden dat de 100mg Clomid werkt! Afgelopen zondag en maandag heb ik mooie positieve ovulatietetsen gehad en vandaag is mijn temp ook weer omhoog. Na deze ronde mag ik het dus nog lekker 5 rondes zelf proberen!