menstruatie na bevalling bij flesvoeding

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door miep79, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep79

miep79 Lid

16 jun 2008
    76
    0
    0
    ik heb even een vraagje,

ben nu 7 wkn geleden bevallen en sinds vorige week donderdag ben ik ongesteld.
    maaruh nu de vraag,t wordt nog niet echt veel minder terwijl ik dat normaal wel altijd had na een dag of 3 t blijft t zelfde,en soms wel heftig en dan weer wat minder etc...
    weet iemand hoe lang dit kan duren na de bevalling???
    ik weet wel dat t niet hetzelfde is als na de bevalling,want dat was na 4 weken over en dit ruikt ook niet zo als na de bevalling!! :oops: :oops:

Hoop dat jullie me kunnen helpen,ik geef trouwens wel kunstvoeding!!!

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik weet niet tot hoe lang dat kan duren na je bevalling, dat zou je ff aan een verloskundige hier op het forum kunnen vragen.
    Maar mijn ervaring: 1e menstruatie na de bevalling was ook nogal heftig, de 2e was al minder heftig. Maar het is wel meer dan voorheen. Alhoewel dat natuurlijk ' menstruaties' met de pil waren. Die zijn altijd wat minder heftig dan echte menstruaties.

3. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    hier pas na 3 maanden (geef geen bv...) was kort, veel pijn en veel donker bloed.
    2e keer al weer na een week of 3 en wat 'normaler' maar minder pijn gelukkig.
    het duurt nog wel ff voor het weer allemaal 'normaal' is

4. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Dat viel me bij mezelf ook al op! Eerste keer en tweede keer ongi na bevalling waren zo heftig, ik moest in een nacht wel 2, 3 x verschonen, terwijl ik eerst met 1x af kon. Vraag me ook af hoe lang dat gaat duren. Maar hier dus ook dit 'probleem.'

Deel Deze Pagina