menstruatie na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Anne2607, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik was na 4 weken ongesteld en het was gewoon weer net zoals voor mijn zwangerschap. Ik geef trouwens geen borstvoeding.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik na 11 weken (ik geef bv), en dat was gewoon 'tzelfde als altijd: niet veel en niet lang.

3. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben precies 2 maanden na mijn bevalling weer ongesteld geworden. Alleen verlies ik nu al bijna 3 weken lang bruinbloed. Ik heb vandaag de huisarts gebeld en gevraagd of het normaal is. Ze zegt dat het met de bevalling te maken heeft en het opnieuw weer gebruiken van de pil. Ze heeft geadviseerd om de pil door te slikken. Mocht ik er dan nog last van houden, moet ik weer even terug bellen. Ik vind het ook vreemd dat het zo lang duurt, heb ook een beetje een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.

4. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik ben 4 weken terug bevallen van onze zoon.Ik heb daarna zo'n 2 weken gevloeid en toen was het weg. Na 4 weken begon ik weer met oud bloed te verliezen dus dacht dat het nog een restant was van de bevalling.Het is nu echter overgegaan in gewoon bloed dus ik ga nu twijfelen of dit al mijn menstruatie is.Zou wel snel zijn na mijn bevalling,aangezien ik wel borstvoeding geef.Maar het kan wel als ik de verhalen zo mag geloven.
    Ik ben vorige week begonnen met de Cerazette-pil,die wel met borstvoeding gebruikt mag worden.iemand hier ervarig mee??

5. Tiki

Tiki Actief lid

19 mei 2008
    110
    0
    0
    hi, ik ben bijna 7 weken geleden bevallen en ben volgens mij nu al weer ongesteld. Ik geef BV dus ik dacht dat het dan veel later zou komen. Hebben er nog meer dit? Wel BV geven en toch zo vroeg al weer ongesteld? Degenen hierboven die zo vroeg waren, zaten daar ook vrouwen bij die BV gaven?
    Vloeien was een tijdje gestopt en nu is het weer vers bloed, vandaar dat ik denk dat het menstruatie is.
    Tiki

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben het vorige week voor het eerst geworden (week daarvoor gestopt met bv), en het zag er gewoon normaal uit, net als altijd.

7. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik slik nu geen pil oid meer en ik heb wel veel meer last van PMS symptomen. Duizelig, hoofdpijn, erg moe, buikkramp, spierpijn in billen en bovenbenen, stemmingswisselingen. Niet grappig. Menstruatie ook nog steeds heviger dan voorheen.

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik werd na 4 maanden weer ongesteld bij volledige bv. het was eigenlijk meteen wel weer zoals voor de zwangerschap. Even lang, even veel en even pijnlijk.

9. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ik ben geloof ik 3 weken geleden voor het eerst "ongi" geworden. was meer pijnlijk dan dat er bloed kwam, had 2 dagen een btje rood en bruin verlies daarna was het weg. nu sinds paar dagen weer vreselijk pijn in mn onderbuik.
    het is ook helemaal dik pfff lijk wel weer zwanger :(

10. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik ben 8 weken geleden bevallen, en na 2 weken is het bloeden gestopt.
    Na 7 weken werd ik weer ongesteld...hoera!hihi

11. Jetje75

Jetje75 Lid

18 aug 2006
    86
    0
    0
    Ik 2 maanden na de bevalling. Niet pijnlijk, meteen helder rood...en de eerste twee dagen véél! Zit nu op dag 4 en het einde is nog niet in zicht geloof ik, maar het is wel al een stuk minder dan de eerste dagen gelukkig.

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nog steeds niet geweest na me bevalling :D en geef geen borstvoeding...

Deel Deze Pagina