Goedeavond... Ik ben bijna 9 maanden geleden bevallen van onze zoon. Na 7 weken werd ik weer voor het eerst ongesteld, en verloor daarbij veel stolsels. Op nacontrole vertelde verloskundige me dat dit de 1 en soms ook tweede keer van je ongesteldheid voor zou kunnen komen. Ondertussen zijn we alweer ruime een half jaar verder en verlies ik nog steeds stolsels tijdens de menstruatie. Is dit normaal? Ik ben nu gestopt met de pil, vanwege de migraine en normaal word de ongesteldheid dan zowiezo weer wat erger. Alvast bedankt! Liefs Quschke
Hoi Quschke, we horen wel eens dat de hoeveelheid bloedverlies en de aard ervan verander na een zwangerschap en bevalling. Je lichaam is dan anders gaan reageren op de hormonen en dit kun je oa zien aan de manier waarop of bv de hoeveelheid van het bloedverlies. Je kunt hier weinig aan doen. Het kan weer over gaan, maar het kan ook blijvend zijn. Groetjes Brigitte
Thanx voor de snele reactie! Dus als ik goede begrijp kunnen de stolsels geen kwaad. Heb idd het idee dat ik heftiger op de hormonen reageer ook vanwege het feit dat de migraine vaker en heftiger is. Had een beetje hoop dat het na mijn zwangerschap minder zou worden.