Menstruatie na bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nynke31, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik heb 3 weken gevloeid en daarna 2 weken niets en nu alweer 2 weken mijn menstruatie.
    Mijn vraag is: hoe lang duurt de eerste menstruatie na de bevalling? Ik vind 2 weken nu wel alweer lang en er lijkt nog geen einde aan te komen.

2. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi,

Het kan zelf gewoon 6 weken duren met een tussen stop er gewoon tussen.
    Daarna moet het beter gaan.
    Meestal na het na-controle kun je daar ook vragen over stellen. Dat is ong. 6 weken naar je bevalling.
    Soms is het nodig om bij sommge vrouwen een lichte pil voor te schrijven.

Groetjes Anna.

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    volgens mij kan het navloeien 6 weken duren inderdaad ook met een stop ertussen...
    en als je geen borstvoeding geeft duurt het geloof ik 6 tot 8 weken voordat je je menstruatie krijgt en volgens mij is die net zzolang als anders?
    als je borstvoeding geeft kan het geloof ik wel maanden duren voordat je weer je menstruatie krijgt..

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Klopt hoor Gipsy, het navloeien kan 6 weken duren.

Enne: ik geef geen borstvoeding en bij mij duurde het ongeveer 3,5 maand eer ik mijn menstruatie weer kreeg..... (en ik moet zeggen, dat ik die niet gemist had ;) )

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb 1 week gevloeid... daarna weinig tot niets meer. En nu sinds gisteren weer veel bloedverlies en helder rood van kleur. Volgens mij menstrueer ik dus weer. Bij mijn dochter begon het toen pas na 5 maanden of zo. En nu? Koen is 4 weken... bah bah :(

6. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik denk eigenlijk niet dat het dan al een menstruatie is maar gewoon nog vloeien van de bevalling een tussenstop komt geregeld nog voor om daarna ineens nog een paar weken te vloeien.

Deel Deze Pagina