Vrienden van ons vroegen wat voor kraamkado we in gedachten hadden.. Pfff. Mn vader en vriendin geven al een mobile voor boven t bedje. Mn moeder en stiefvader geven een babyfoon, mn zusje een slaapzakje en 2 rompertjes en pyama'tje van Winnie the Pooh. Mn broertje foto album(s). Nu heb ik geopperd dat bv een kinderstoel wel iets is (dit geven ze dan met 15 man ofzo) maar eigenlijk lijkt n bon voor babyplus of prenatal mij ook leuk. Hellup.. en wat kunnen we nog meer vragen?
Mijn ouders en de ouders van m'n vriend (die niet eens de vader van de baby is) leggen samen voor het bedje. Van m'n ooms krijg ik de maxi cosi. De buren hebben samengelegd voor de box.
Ik heb heel veel spulletjes en kleertjes van mijn oom en tante gekregen, omdat mijn nichtje inmiddels bijna 2 is, en ze het dus toch niet meer gebruiken, omdat ik het zonde vind als ik veel dubbel krijg, of bijv. kleertjes die ik nieteens meer aan kan doen omdat ik al zoveel heb heb ik op ukkie's website 'n gedichtje gezet wat subtiel verwijst naar een cadeau bon etc.. Lieve allemaal, Ik heb al veel speelgoed en kleertjes cadeau gehad, wil je toch iets cadeau doen maar je weet niet wat? Denk dan eens aan luiers, 'n baby-bon, 'n creme voor mijn lieve snoet of iets in 'n grotere maat, wat mama mij over een tijdje aandoet Maar mama is nog altijd het meeste blij als je gewoon eens komt kijken naar mij!
Leuk gedichtje inderdaad! Anders iets voor wat de kleine later 'nodig' heeft. Zoals een loopauto/loopstoel of een zitje voor op de fiets? Zo'n 'kit' om het voetje in gips te drukken? Een spaarpotje...
Ik ken die niet. Maar een doomoo seat? Kunnen ze inliggen als ze klein zijn en als ze groter worden is het een poef!
Ja, wij hebben ook een autostoeltje gekregen van m'n ouders! Een leuke tip als klein cadeautje...zo'n blikje met gips erin, zodat je een afdrukje kan maken van de handjes of voetjes van je kindje. Hebben wij ook gekregen en is ontzettend leuk om te bewaren. Is ook niet duur.
dit was/is mijn lijstje het een en ander is al doorgestreept maar dan kun je het nog even zien: muziekmobiel voor in de box of boxspiraal muziekmobiel voor in bedje speelkleed (met speelgoedboog) fotoalbum kinderwagenspanner autostoelspanner speeltjes voor de ontwikkeling / motoriek hobbeldier bakerdoek fietsstoeltje voor aan het stuur (met scherm, bo-bike) gipsafdruk voor handje / voetje badspeelgoed (metalen of zilveren) bestekje (voorlees)boekjes muziekcd leuke (leerzame) dvd babyzwemband mini opblaasbaar zwembadje kookboek Opperdepop (AH) zachte stoffen pop (niet van dat harde plastic) mand / net met zuignappen voor badspeeltjes in op te bergen of kikker FrogPod waardebonnen Prental / H&M enz. kinderstoel (kinder)stoelverkleiner Misschien heb je er wat aan?
wij hebben ook al veel omdat w natuurlijk al een dreumes hebben rondlopen. Toch heb ik een lijstje kunnen maken met wat dingen. babyboek (dus boek over het 1e jaar waar je alles in kan schrijven en foto's kan plakken) bewaardoos van Ikea om eerste mutsje, zwangerschapsdagboek eerste speentjes enz in te doen. Spaarpot Boumy of zootjes slofjes label-label doekje met naam erop zwembroekje maat 62 speenkoord oefenbestek