Is het normaal dat je menstruatie na je bevalling anders is? Ik ben nu reeds 2 x na de bevalling ongesteld geworden maar het is minder bloederig dan voorheen, houdt zo'n 2 dagen langer aan en ik voel totaal niet meer die menstruatie-achtige krampen vantevoren. Zo vreemd. Herkent iemand dit?
Ik ben laatst weer voor het eerste ongesteld geweest maar ook totaal geen menstruatie achtige pijn gevoelt wat ik voor de zwangerschap juist wel had. Veder duurde het ongeveer 4 dagen lang en was het best veel bloed verlies. Volgens mij is het wel gewoon normaal hoor.
Ik ben nu 1x ongesteld geworden na de bevalling. Was nog niet aan de pil omdat ik het even wilde afwachten allemaal. had die week eetbuien en migraine aanval. en ja hoor... ongesteld. Maar ik verloor best veel bloed, veel meer dan voor ik zwanger was (en dus niet aan de pil was) Misschien omdat het de eerste keer was? weet niet, maar het was best veel. Had een half uur een tampon is (au au au.... was ook de laatste keer meteen) en die was helemaal doorweekt, en lekte er ook doorheen. Ik wacht nu nog een mentruatie af en dan begin ik met de pil. Slikten jullie meteen weer de pil? Misschien was je daarom niet zo hevig ongesteld?