menstruatie na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Chelleke84, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo dames.
    Ik ben 7 weken geleden bevallen van mijn dochtertje en vraag me af wanneer ik weer ongesteld kan en zal worden..
    ik lees zelfs bij flesvoeding variaties tussen de 3 weken en 1 jaar...
    Ik geef zelf ook flesvoeding..
    Hoelang duurde het voordat jullie weer ongesteld werden??

Bedankt voor jullie reacties alvast.
    Liefs Chelleke84

2. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik geef ook flesvoeding, En ik werd pas vorige week woensdag weer ongesteld.

3. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hier duurde de 1e keer (fv) 86 dagen :$

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik werd na een week of 6 weer ongesteld.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben bijna 10 weken geleden bevallen en zit ook nog steeds te wachten op de 1e menstruatie :(

Ik vind dat het lang duurt. van de oudste met 6 weken en de 2e 5 weken. Nu nog niks.

6. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Bij mij gingen de nabloedingen van de bevalling over in een menstruatie, ongeveer 6 weken later. Na de menstruatie ook niet meer gevloeid. Waar ik ook benieuwd naar ben is naar de menstruatiepijn. Ik had dat altijd heel erg. Nu, voelde het zo anders, ben benieuwd of dat blijft...

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dank je wel dames..
    Ik werd vannacht wakker met verschrikkelijke buikpijn... voelt eerst als spierpijn , maar ging echt over in buikpijn aan een kant.. Het voelde een beetje als mijn eisprong voorheen voelde alleen nu wel echt heftiger.... ben eens benieuwd over 2 weken.. daarna ook verschrikkelijk veel rekbaar slijm zoals we dat voor de zwangerschap altijd spotte als teken van vruchtbaarheid hahahaha...
    Ben benieuwd... in ieder geval bedankt voor jullie reacties..

Liefs Chelleke

8. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    hier ook nog steeds niet ongesteld. Mijn baby is nu 13 weken. Wel af en toe echt van die zeurende pijn. Vorige week nog. Zaten ook een paar druppels bloed bij en andere afscheiding... maar nog steeds niks gebeurt.... Wel eigenlijk constant veel afscheiding.
    vind het aan de ene kant helemaal niet erg hoor haha. maar wil graag weer weten of het werkt!

Maar ben benieuwd of je over 2 weken ongesteld bent

9. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik werd na drie maanden weer ongesteld, terwijl ik borstvoeding gaf. Inmiddels ben ik volledig over op flesvoeding. Laatste menstruatie was 5 weken geleden. Had voorheen een cyclus van 27 dagen.... Ik zou in theorie zwanger kunnen zijn, maar meest waarschijnlijk is mijn cyclus gewoon nog niet op orde. Voor de zekerheid toch maar een testje halen morgen.

10. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Gisteren ongesteld geworden.... Dus na 14,5 week. en ik geef flessevoeding.

Maar wat een ongesteldheid zeg... loop helemaal leeg. Bijna geen buikkrampen ( wat ik normaal wel had) Maar echt een bloedverlies.. pfff

* @mama in spe: wow gefeliciteerd met je zwangerschap!!!*

11. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Negen weken na de bevalling ben ik ongesteld geworden maar de menstruatie is nog erg onregelmatig laatst zat er maar twee weken tussen en de afgelopen ronde weer precies 4 weken

12. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Bij mijn oudste dochter kreeg ik pas na 11 weken mijn eerste menstruatie, nu zit ik in week 6 en heb het net achter de rug :)
    Dacht zelf dat ik weer begon te vloeien mbt de bevalling (dit was na 2 weken al over), maar realiseerde mij ineens dat het gewoon mijn menstruatie was.

13. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik deed een ovulatietest 9 weken na mijn bevalling en die was positief. Even was ik bang dat ik zwanger was, maar 2 dagen later was de ovulatietest weer negatief. (zwangerschapstest ook negatief). Precies een week na de positieve ovulatietest werd ik al ongesteld, maar maar heel kort en licht.... Nu denk ik: zal toch geen innesttelingsbloeding geweest zijn? Maar ik lees hier dat het sowieso onregelmatig komt na de bevalling, dus hoop maar dat dat het geval is

14. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik geef ook FV en kreeg mijn 1e menstruatie ongeveer 5 weken na de bevalling.
    Daarna bijna 10 weken helemaal niets en toen was het ook extreem heftig!! :$

En de cyclus erna weer zwanger....:)

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

2 maanden na de bevalling nogniet ongesteld, ben toen aan de pil gegaan (waar ik inmiddels alweer mee gestopt ben, werd er depri van)

16. Suerte

Suerte Lid

27 okt 2011
    15
    0
    0
    Goud inkopen en testen
    Brielle
    Ik ben begonnen met borst voeding na 2 weken kreeg ze zowel fles als borst nu is ze zes weken oud en krijgt 1 a 2 keer per dag gekolfde borstvoeding in een fles en de rest gwn fles voeding. En helaaas ben ik gisteren ongesteld geworden :p
    Maar wel zonder stuiptrekkingen van de pijn wat ik voor me zwangerschap wel had. Dus hopen dat dat zo blijft.

17. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Mijn oudste heeft flesvoeding gehad, kreeg na 6 weken mijn menstruatie.

Mijn jongste 2 kids borstvoeding en kreeg ik mijn menstruatie toen ik stopte met de borstvoeding, dat was zo ongeveer na 9 maanden.

18. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    3 maanden bv gegeven en werd 6 maanden na geboorte ongesteld. Gewoon normaal zonder heftige krampen en netjes cyclys van 28 dagen. En dit terwijl het zwanger worden van baby 1 met Clomid moest omdat ik helemaal geen cyclus had. dus ik was er onwijs blij mee

19. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Na 11 weken.

20. Zonder bv na 34 dagen (vloeien was net een week gestopt) en toen weer 50 dagen moeten wachten.. daarna was mijn cyclus weer terug.

Deel Deze Pagina