Mijn kindje is nu 1 jaar en ik heb nog geen menstruatie gehad. Sinds 1,5 week heb ik nu menstruatiekrampen (tenminste, dat denk ik). Toen het begon had ik ook gedurende 2/3 dagen roze/bruin slijm. Wat ik graag zou willen weten is of diegenen die pas zo laat na de bevalling hun eerste menstruatie kregen ook zo'n lange aanloop hadden? Ik ben het niet gewend, was voor mijn zwangerschap altijd zonder klachten ineens ongesteld. Ik vraag me namelijk ook af of die kleine bloedinkjes 1,5 week geleden geen innesteling is geweest. Een zw. test gisteren was in ieder geval negatief, maar ik weet natuulijk niet wanneer ik kan testen. Hopelijk wil iemand ervaringen met me delen! Ik heb een soortgelijk bericht ook in een ander forum gezet, echter nog geen reactie. Help me, ik word hier onzeker van!
Ik had m'n eerste ms wel eerder dan jij, bij de oudste met 8 mnd, bij de middelste met 9,5 mnd. Bij beiden kwam de ms redelijk vlot doorzetten. Had die dag en de dag ervoor wat last van m'n buik, maar verder niet. Tweede dag meteen bloedverlies en hoofdpijn, buikpijn, het normale riedeltje voor mij. Dat het nu bij jou rommelt kan betekenen dat je lijf je cyclus weer gaat oppakken. Het hoeft niet meteen n zwangerschap te betekenen...
Ik kreeg na 14 maand weer een klein beetje bloedverlies, ben benieuwd of het doorzet.. Het kan ook veel langer duren hoor, 1-2 jaar is ook normaal, als je bv geeft.
Bedankt meiden voor jullie antwoord. Hier nog altijd geen menstruatie te bekennen. De krampen en andere klachten zoals ik die vorige week had, zijn voorbij. Heb nu alleen wat wit slijm. Ik hoop echt snel op een menstruatie. In geef nog zo weinig voeding (mijn linkerborst geeft helaas nagenoeg niks meer), dat kan het toch niet meer tegenhouden.