menstruatie na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door TV88, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TV88

TV88 Lid

12 jan 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ongeveer 8 weken geleden ben ik bevallen (via een keizersnede) van mijn zoontje. Afgelopen dinsdagochtend (gisteren) zag ik een klein beetje bloed in mijn onderbroek, dus ik dacht dat mijn menstruatie weer was begonnen. Op de eerste dag van mijn menstruatie mocht ik weer met de pil beginnen, dus die heb ik gisteren ingenomen en vanmorgen weer. Nou is mijn menstruatie niet echt doorgezet en ben ik nauwelijks meer ongesteld. Kan dit komen omdat ik met de pil begonnen ben, of was mijn menstruatie gewoon nog niet begonnen? En moet ik nu gewoon doorgaan met het slikken van de rest van de strip en afwachten of ik in de pauzeweek weer ongesteld wordt?

Wie heeft er tips/advies?
    Alvast bedankt!

2. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    hier helemaal hetzelfde probleem. Dacht ook ongesteld te worden maar ook niet doorgezet.. en ik begon was nog neit begonnen met de pil omdat ik het niet zeker wist of het ongesteldheid was.
    Ik zou gewoon verder gaan met slikken. maar wel uitkijken want nu is hij geloof ik nog niet veilig, pas na je eerste keer ontrekkingsbloeding. dacht ik hoor

Deel Deze Pagina