ik kon er niet helemaal uit in het gister een echo gehad bij de gynn deze zag alleen een lege vruchtzak maar het beeld was erg slecht (staat op de status ivm apparaat) dus nu mag is over een week terug komen voor een nieuwe echo. echt heb ik alle hoop eigenlijk wel verloren. de gynn zei gelijk dat het er goed uit zag voor het termijn. maar met 6 weken en 3 dagen zou er toch een vrucht moeten zijn? wat is de kans dat dit nog goed komt? komt het vaak voor dat er met deze termijn niets te zien is?
Hoi Amfy, jammer dat de gyn slecht beeld had door de apparatuur... het ligt er een beetje aan hoe je cyclus is. Is die nu iets onregelmatig, ben je misschein net iets minder ver zwanger en was er gewoon nog echt niets te zien. Dat is het nadeel van een vroege echo; tussen de 7 en 8 weken weet je vaak meteen waar je aan toe bent. Ik kan het dus ook niet zeggen helaas. Is het vruchtzakje echt bij 6+3 leeg, dan is het geen goed teken. Een dooierzakje zou je dan altijd al wel moeten zien zitten. Maar nogmaals; ivm de apparatuur (en dat ik niet weet hoe je cyclus is) kan ik het niet zeggen. Groeten Brigitte