onzeker: geen zwangerschapskwaaltjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anastasia, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik weet dat ik erg onzeker ben, maar het feit dat ik eigenlijk helemaal geen zwangerschapskwaaltjes heb maakt het er voor mij niet makkelijker op.
    Ik ben niet misselijk, heb alleen een heel klein beetje gevoelige borsten ( en dat is ook al minder dan aan vorige week)
    ik heb verder helemaal niets dat kan wijzen op zwangerschap.
    Dus ik ben echt heel erg onzeker, en het wordt alleen maar erger.
    Zijn er meer meiden die zich helemaal niet zwanger voelden maar toch bevallen zijn van een gezonde zoon/dochter. of meiden die nu zwanger zijn en ook geen klachten hebben?

2. Samama

Samama Niet meer actief

Ik had in het begin ook nergens last van. Pas met een week of 8 kreeg ik een zwangerschapsgevoel. Heb alleen in het begin 2 dagen gehad dat het leek alsof mn borsten uit elkaar klapten zo zeer deden ze.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik het het ook hoor rond die tijd.
    Na 6 weken werd ik pas misselijk en vreselijk moe.
    Dus wat niet is kan nog komen ;)

4. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Voel me ook helemaal niet zwanger. Niet dat ik weet hoe zwanger zijn voelt want het is mijn eerste zwangerschap... Ik heb wel gevoelige borsten en menstruatiekrampen. Ik ben nog geen moment misselijk geweest. Vanaf ongeveer week 7 werd ik ook erg moe dat is nu nog zo.
    Ik hoor waarschijnlijk bij bij de gelukkige die er weinig van merkt. Volgende week heb ik mijn eerste echo pas als daar iets op te zien is geloof k het pas....

5. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    meid hier ook geen kwaaltjes gehad hoor, in eerste instantie. die komen vanzelf wel.
    succes

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik had alleen iets last van de borsten en was moe smiddags maar verers heb ik ook nergens last van gehad, wees blij, beter dan dat je de hele tijd loopt over tegeven en dat je misselijk bent (dat lijkt me ook een ellende)

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier nu inmiddels op 38 weken.. nog steeds zonder noemenswaardige klachten

en alles gaat hier helemaal volgens planning dus :)

8. hope26

hope26 Lid

23 aug 2007
    39
    0
    0
    Ik heb ook alleen maar gevoelige borsten. Mijn moeheid komt met vlagen en dan alleen 's avonds.
    Verder ben ik ook niet misselijk. Voel mij eigenlijk prima.
    Maar het kan nog komen. We wachten af.

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Aaah, ik wist niet eens dat ik zwanger was.. geen kwaaltjes, NIKS!
    Geniet er maar van, ik zou niet graag willen ruilen!
    Is geen pretje zo te horen.

10. maximus

maximus Lid

11 sep 2007
    73
    0
    0
    Heb ook weinig kwaaltjes. Heel afen toe misselijk en kort dan ook nog eens. Wel erg koud terwijkl het 21 C is in huis en dan weer warm. Stoelgang loopt erg traag en moet veel plassen.

Geen gevoelige borsten wel wat rugpijn af en toe. Eigenlijk zijn de kwaaltjes sumier en ze komen en gaan en ze zijn van korte duur. Voel me wel zwanger maar ik wil het graag zien op de echo. Zien is echt geloven :)

Gr. Diana

11. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Ik wou dat ik nergens last van had. Aangezien ik zo ziek ben geweest.
    Daar in tegen heb ik nooit last gehad van gevoelige borsten.
    Alleen maar overgeven en overgeven en overgeven. Heb ook een week in het ziekenhuis gelegen toen ik 9 weken was.
    Ik snap je onzekerheid maar zo ziek zijn is geen pretje.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier nog 1 met weinig of geen klachten! ook alleen een beetje gevoelige borsten gehad en nu af en toe nog! en gewoon zwanger dus het kan :) hoor!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden bedankt voor jullie reacties, het geeft mij een gevoel dat ik niet helemaal gek wordt.. toch altijd fijn te weten dat je niet de enige bent met iets.

Ik geloof het zelf pas echt als ik op de echo een kloppend hartje gezien heb!

14. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    hihi, weet hoe je je voelt hoor!
    Alleen de steken in mn borsten, iets vermoeider, en dat vage gevoel onderin mn buik (weeig gevoel, soms beetje pyn, steekjes, schynen groeipynen te zyn) verklappen dat ik zwanger ben. En oja, die 3 posi testen helpen ook wel mee haha.
    Dus no worries girl ;)

15. Samama

Samama Niet meer actief

Ik ben trouwens gedeeltelijk ziek wegens een te lage bloeddruk, oververmoeidheid en bekkeninstabiliteit dus zolang je geen klachten hebt ; geniet ervan meis! Ik ben een van de bewijzen dat het ook anders kan.

16. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Joh meid, geniet ervan! Ik had heel in het begin ook geen last van kwaaltjes, toen heb ik maar NOG een testje gedaan hihi! Maar wees maar blij :)

-x-

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    eerst ook geen last, maar ineens een dag dat je misselijk je bed uitstapt en dan is het zover, dan heb je een hechte band met het toilet.. althans ik dan.. :)
    Wees blij meis, beter zo dan dat je beroerd op bed ligt, is ook geen pretje, neem dat van mij aan..

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

tja kan me voorstellen dat als je iedereen hoort klagen.. en zelf nergens last van hebt

dat je dan toch ergens gaat twijfelen :)

voor mij werd het ook pas ECHT echt toen ik de eerste echo gehad had :)
    en eigenlijk nog veel echter pas na de 20weken echo
    omdat je daar gewoon echt een mensje ziet

en dat is rodn 12 weken nog niet echt het geval zegmaar

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nou met 10 weken zag mijn kindje er al uit als een mensje hoor ;)

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik had in het begin wel wat gespannen en pijnlijke borsten maar dat gevoel is ook weg :(
    Ik voel me zo onzeker!

Deel Deze Pagina