Goedemiddag! Vorige week had ik een vraag gesteld hier of het kon dat ik 1 week minder lang zwanger zou zijn aangezien er alleen een vruchtzakje zichtbaar was. Nou ben ik sinds vorige week echt heel erg misselijk, elke ochtend in de wc eindigen maar me borsten doen minder zeer. Afgelopen dinsdag heb ik dan de verlossende echo gehad en het hartje klopte en het vruchtje is 1,3 cm en dat kwam overeen met 7 weken en 6 dagen, klopt dat? ( de echo staat in mijn album alleen is mijn vriend vergeten degene waar 7 wk 6 dagen staat in te scannen want we kregen 3 foto's) want we moesten de 7 weken en 6 dagen aanhouden van de vk. Alle echo's waren trouwens uitwendig. Na deze dinsdag is mijn misselijkheid minder geworden kan dat komen omdat ik nou niet zo heel veel spanning meer heb? Wel heb ik nu veel last van me onderrug en af en toe kleine steekjes in mijn liezen is dat ook normaal? En hoe groot is de kans nog dat het nu nog fout kan gaan? ( wel heb ik een overgewicht maar gelijk in de eerste ronde zwanger geraakt! en mijn bloeddruk is gelukkig normaal ) Alvast bedankt voor het beantwoorden
Hoi Roos, GEFELCITEERD!. Ja de misselijkheid is vast minder doordat er een last van je schouders is gevallen, heerlijk voor je! De meting klopt precies. Deklachten van je onderrug en steekjes in de liezen horen bij een groeiende baarmoeder dus een goed teken! De kans is aanzienlijk kleiner gewroden dat het nog mis gaat maar is helaas geen nul. Maar ga ervan uit dat het goed gaat! en geniet! Imke