Ik zag deze superhandige staafjes voorbij komen: Milk Trays- invriessyteem | smartmama- uniek en handig En op een andere site zag ik zelfs zo een zelfde systeem maar dan veel goedkoper! Helaas was het hier uitverkocht en niet meer te krijgen.. Ik vind die milktrays best prijzig dus zoek eigenlijk iets wat erop lijkt maar dan goedkoper Wie weet wat??
Ik heb deze: Moedermelk-IJsblokbakje "Staafjes" | Moedermelk Bewaren: KOELEN, VRIEZEN & VERWARMEN | Moedermelk Netwerk BorstKolf Winkel Oh, ik zie nu net dat ze ook uitverkocht zijn. Ik vind ze trouwens niet heel prettig hoor. Je moet hard rammen wil je ze eruit krijgen. Mijn man heeft één bakje al gesloopt. Ik denk dat ijsklontjeszakjes dan wellicht beter werken. Je kan ook dit gebruiken, past 50 ml in. Moedermelk Flessenset Beldico 50 6/st | Moedermelk FLESSEN | Moedermelk Netwerk BorstKolf Winkel
bij Zeeman hebben ze ook van die ijsblokjes/staafjesdingen voor 50cent alleen weet ik niet hoeveel ml daarin gaat , liggen er nu voor 50cent per 2