Mogelijke innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mopsie83, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik wil m'n vraag toch even voorleggen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen, ook al is het voor nu toch koffiedik kijken ;)

Mijn NOD is 14-3.
    Op 27-2 positieve ovulatietest (nog steeds geen idee wanneer m'n ei dan daadwerkelijk was).
    Geklust op 26-2, 27-2 en 2-3.
    Nu had ik vanmiddag 6-3 beetje bloed bij afvegen. Kan dat van een innesteling zijn? Vanuitgaande dat 1-3 m'n eisprong zou zijn. Of is het een late eisprong?

Bij mijn vorige 2 zwangerschappen nooit een innestelingsbloeding gehad. 2 maanden geleden wel zoiets dergelijks, maar dat eindigde helaas wel gewoon in een (vroege) menstruatie.

Wat denken jullie? :)

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dan zou je nu op 5 dpo zitten en zou het een vroege innestelingsbloeding kunnen zijn, maar ook verlaat ei kan. Of een contactbloeding of een onverklaarbate bloeding.
    Kan dus van alles zijn ;)

Helaas zal je dus pas achteraf weten wat voor een soort bloeding het was ;)

Mopsie83 vindt dit leuk.
  3. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    ik had afgelopen ronde voor het eerst ooit bloedverlies bij afvegen op 7dpo en was enthousiast. twee vorige zs nooit een drup, maar goed elke zs is anders.

alleen bleef het aanhouden, maar dat wist ik de eerste dag(en) nog niet uiteraard

8 dpo, 9, 10 op en af bloed bij vegen

11 weer bijna niks en uiteindelijk 12dpo vandaag ongesteld geworden

kan vanalles zijn. ik was continu in tweestrijd bijna een week. spotting, ongie, of innesteling. in het begin enthousiast maar naarmate de dagen vorderen daalde de hoop

ik zal dus nooit meer uitgaan van innesteling, uit zelfbescherming. hier was t spotting. Al wens ik jou wel goed nieuws toe en weet ik hoe moeilijk t is om niet te gaan dromen :)

lolaliza vindt dit leuk.
  4. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ohv wat klote. Wat naar voor je. Na het lezen van je berichtje zakt bij mij de moed in de schoenen :( Ik ben benieuwd hoe het de komende dagen verloopt. I'll keep you posted!

5. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @RoGiJuLi : Thx voor je reactie. Het blijft afwachten idd.

6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    wil je niet slecht doen voelen, wisten we maar al meteen na de eisprong of t raak was he... die wachtweken toch altijd :(

Mopsie83 vindt dit leuk.
  7. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier vandaag geen bloed/roze meer gehad met afvegen. :)
    Ben benieuwd..

Andere dames hier op het forum die wel zwanger waren na een mogelijke innestelingsbloeding. En zo ja, hoeveel DPO had je die dan?

Fee89 vindt dit leuk.
  8. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames, ik mag op rood. :cry: cyclusdag 21.
    Denk dat er toch 'iets' zat, maar niet goed. Bruinverlies en daarna rood. Op naar ronde 6.

Deel Deze Pagina