Sorry dames voor de beetje rare en onsmakelijke vraag... Vannacht ben ik voor het eerst na mijn bevalling weer ongesteld geworden.Toen ik vanochtend naar de wc ging gebeurde er iets geks/engs. Er viel gewoon iets uit mijn vagina... Het leek qua uiterlijk en dikte heel erg op het vel zoals die zit om een rauwe kippenpoot. Het was ongeveer 4 bij 10 cm groot. Er zat een klein beetje bloed aan... Mijn man was thuis en ik heb het hem ook laten zijn (hij is bioloog). Hij denkt dat het nog een stukje van mijn vliezen was, maar zeker weten we het niet... Ik heb bij het vloeien na mijn bevalling helemaal geen stolsels verloren. Het vloeien is vanzelf na ongeveer 2 weken gestopt. Ik voel me verder prima, heb na mijn bevalling nooit buikpijn of andere klachten gehad en ben niet ziek geweest. Mijn menstruatie voelt ook niet anders dan ik mij kan herinneren. Wat denken jullie? Wat was het? Zal ik nog contact opnemen met mijn huisarts/verloskundige/gyn hierover?
pasgeleden was er in de lounge iemand die precies hetzelfde had. Is zeer waarschijnlijk een stuk baarmoederslijmvlies. zoek er maar eens op op zp.