hier ook nog steeds geen ongesteldheid gezien maar nu wel af en toe die zeurende pijn in mn buik.ik heb een keizersnede gehad en de 1e week borstvoeding proberen te geven en 2weken later ben ik gaan bloeden,dat is 6 wk aangehouden.dus nu afwachten wanneer het weer komt.
10 weken na de bevalling weer ongesteld geworden en heb ongeveer 7 weken bv gegeven. Bij mij was het ook mega veel, ben toen ook voor het eerst van mijn leven doorgelekt Maar ik moet zeggen dat ik voor mijn zwangerschap altijd door de grond ging van de pijn en nu was het écht een hééél stuk minder.
Nee, het kwam niet spontaan. En ik wilde toch echt veilige sex hebben. Vond het te lang duren om mijn menstruatie af te wachten. Moest er niet aan denken om weer zwanger te zijn.
hoi dames khep gister een test gedaan, maar hij is negatief, wat ik ook wel had verwacht! haha. ik zit er wel steeds naar te kijken, en denk soms dat ik heeel misschien toch misschien wel iets zie.. maar dat kan ook HEEL goed mijn eigen verbeelding zijn whaha we zullen het wel zien, ga er echt vanuit dat hij negatief is, maar ik blijf er toch steeds naar kijken, net als toen dat ik zwanger wou worden...gek eigenlijk dat ik niet gewoon kan denken, negatief okee ...haha naja komt wel goed groetjes!!
Hier op dag 23 na de bevalling mijn maanstonden gekregen. denk ik toch. Het bloeden was afgenomen tot bruin verlies (al ene goede halve week) en vanmorgen was het helrood bloed. Dus dat zullen mijn maanstonden wel zijn zeker? Wel veel te "vroeg" maar dat zal zich wel weer regelen... Moet trouwens nog gaan om de pil. Weet niet goed wanneer ik die terug moet beginnen nemen? Groetjes
@dottie je kan van 6 weken na de zwangerschap weer beginnen met de pil, bij jou zou het wel erg vroeg dat je weer ongesteld bent geworden zeg! als ik jou was zou ik dan even overleggen met ja HA omdat je misschien nu echt al ongesteld bent geworden, is het misschien verstandig als je weer aan de pil wilt gaan, om dat alvast misschien nu al te gaan doen
Ah ok, merci voor de info en de tip. Eigenlijk zou ik de pil willen laten voor wat hij is, want ik wil nog een kindje, maar manlief ziet dat helemaal niet zitten... daar heb ik nog wat werk aan En condooms zie ik nog minder zitten. Dus misschien toch maar de ha raadplegen...
@all enn al meiden ongesteld geworden!? ik ben wel nieuwschierig hoor! hier nog steeds Niets te bekennen!
Woehoe! Ik ben inmiddels ongesteld! Wat een opluchting... Nu al anderhalve week ongesteld en best pijn ervan. Maar mij hoor je niet klagen (op uitzondering Ben te blij dat alles het weer doet!
jeej super hoor, fijn idee lijkt me dat ja, dat alles nog werkt! hahah. ben toch wel zeer benieuwd wanneer het bij mij zal komen.....
En al wat vernomen? Of heb je nog een test gedaan? Ik ben nog steeds ongesteld! Haha, gelukkig niet heeel erg
hier ook nog niet ongesteld,maar ik hoop toch niet dat het te lang gaat duren want ik ga kapot van de buikpijn en rugpijn. Dus denk wel dat het er aan komt.... Kan niet snel genoeg zijn,want dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben toch erg he,dat je het nu prettig vind dat je menstruatie op gang komt,en voordat je zwanger bent je niet kunt wachten tot het weg blijft?!
Ik ben nog niet ongesteld geweest en geef nu 15 weken borstvoeding. Wel ben ik nu aan het afbouwen dus ik verwacht dat het gauw gaat gebeuren.
* wanneer menstrueerde je voor het eerst weer Na 8 weken, was amper 2 weken gestopt met vloeien * geef je Flesvoeding of borstvoeding Flesvoeding * was je meteen weer regelmatig Ja, ben gelijk weer met de pil begonnen dus dat zal wel meespelen. Mijn eerste menstruatie was wel veel langer als normaal! * en hoe zijn je menstruaties nu? De eerste paar keer heftiger, maar nu weer als vanouds.
Hier nog in afwachting van de eerste menstruatie.... ben benieuwd. Geef flesvoeding dus zal niet al te lang meer duren.
Hier nog steeds niets, alleen vorige week 3 dagen roze verlies maar of dat nu ongesteldheid was?! Denk het niet eigenlijk, ik wacht ......
hoi dames even een update van mij ben donderdag voor het eerst ongesteld geworden, tis wel heftiger dan normaal, maar wel zonder de pijnen die ik altijd had! dus dat is dan wel weer fijn! groetjes!
Gelukkig! Toch fijn om weer te weten dat alles het nog doet! Ik ben nog steeds ingesteld 8) dat hoeft nou ook weer niet hè zo lang! Haha
ow jeetje dat is wel gelijk erg lang ja! pfoe hopelijk houd het snel op nu! ik hoop stiekem op een wat regelmatigere cyclus dan die ik eerst had maar we moeten afwachten ahah