hallo, ik heb op do 14 jan. een test gedaan en deze was positief.was op dat moment 4 dagen overtijd.za 16 jan.had ik opeens een beetje bruinverlies maar maakte me niet zo'n zorgen er om.nou ma verloor ik opeens stolsels en had meteen de vk gebeld.zij vertelde me dat het wel fout kon gaan en een miskraam kon worden.vanaf ma tot en met nu heb ik nog steeds bloedverlies,en en soort spierpijn in mijn buik rug en trekt ook door naar mijn been.is dit nou een teken van een miskraam of niet?want maak me echt zorgen en ik mag pas op controle komen op 9 feb.kan het toch nog goed gaan,want ik heb nog steeds gevoelige borsten en ma en wo getest en er was een heel rood streepje te zien.wat denkt u?ben nu zwanger van ons 2e kindje en hoop echt dat het toch nog goed komt. vriendelijke groet
hoi, je hebt 50% dat het goed blijft gaan. We zien vaak bloedverlies in de vroege zwangerschap, het is afwachten. als het veel bloedverlies was in combinatie met krampen heb je meer kans dat het misgaat. Afwachten maar, sterkte gewenst! Mirjam