PAS OP foto. Is dit een vroege miskraam of gewoon stolsel?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mamvan5, 30 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamvan5

Mamvan5 Nieuw lid

11 nov 2022
    3
    2
    1
    Vrouw
    KIJK UIT FOTO met van bloedprop of miskraam?????

Kan iemand me vertellen wat dit is (foto bijgevoegd) heb t nog nooit zo eerder gezien kan me namelijk niet echt voorstellen dat ik zwanger was maar volgens een vriendin is dit een miskraam dat vind ik best knap want mijn man is gesterriliseerd dus ben nu wel beetje in shock kunnen meerdere mensen me vertellen wat dit is?

Bijgevoegde bestanden:

2. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Is dit net gebeurd? Misschien kun je nog snel een zwangerschapstest doen. Als het goed is en dit zou een miskraam zijn zou er nog die hormonen in je lichaam moeten zitten. Ik ben echt een leek op dit gebied maar dat lichte stukje vind ik wel lijken op een embryo

3. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.596
    4.450
    113
    Vrouw
    Ik denk gewoon een stolsel met baarmoederslijmvlies. Soms heb ik ook zulke stolsels tijdens menstruaties (en ik heb geen eileiders meer dus kan 100% niet spontaan zwanger worden).

Mamvan5 vindt dit leuk.
  4. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Het lijkt op een stikseltje en een klein vleesboompje, ik heb dit ook regelmatig verloren tijdens mijn menstruatie. Was normaal volgens de huisarts

Mamvan5 vindt dit leuk.
  5. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Gewone menstruatie.

Mamvan5 vindt dit leuk.
  6. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    stolseltje*

7. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.884
    6.415
    113
    Lijkt mij een stolsel. Ik vind het best heftig dat die vriendin zo stellig beweert dat het een miskraam is.

Neuzeke en Mamvan5 vinden dit leuk.
  8. Mamvan5

Mamvan5 Nieuw lid

11 nov 2022
    3
    2
    1
    Vrouw
    Dat zei mijn vriendin dus ook en daar raakte ik beetje in paniek van omdat mijn man gesterriliseerd 2 jaar terug. Ons gezin is al ff compleet ik was paar dagen overtijd nu (hou mijn menstruatie altijd wel bij ivm dat ik vroeger nogal onregelmatig was en nu al 2 jaar altijd regelmatig) mijn man is nu nog even snel een test voor de zekerheid gaan halen maar ik hoop dat die mensen onder jou gelijk hebben en het gewoon een stolsel is met een vleesboompje. Mocht de zwangerschaptest toch positief zijn dan stuur ik me man heel snel voor een check.

heidiane vindt dit leuk.
  9. Mamvan5

Mamvan5 Nieuw lid

11 nov 2022
    3
    2
    1
    Vrouw
    ik snap mijn vriendin opzich wel met mijn achtergrond dus ik neem haar niks kwalijk dacht vraag het hier eens maar ga gewoon een test doen ook al denk ik ook wel na jou reactie en paar andere dat het gewoon een stolsel is maar mocht die positief zijn dan stuur ik me man mooi naar het lab. Ons gezin is al tijdje compleet

heidiane vindt dit leuk.
  10. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Voor mijn doen is dit een ministolsel. Dus ik zeg ook stolsel.

WWJD vindt dit leuk.
  11. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.013
    1.558
    113
    Vrouw
    Ik heb een miskraam gehad met een embryo ter grootte van het stukje weefsel wat wordt gezien als embryo en ben er behoorlijk zeker van dat dit geen miskraam is. Een zwangerschapstest zou je uitsluitsel kunnen geven.

12. WWJD

WWJD Niet meer actief

Zulke stolsels (en nog wel eens groter) heb ik ook met mijn menstruaties.
    En wat @evaleana zegt..dat je vriendin zo stellig beweert dat het een miskraam was vind ik ook heftig. Want ik kan me voorstellen dat dat idee schokkend is...

Maar net als wat @Asil zegt, zo groot is het niet, bij een miskraam komt meer kijken.

Toen ik een miskraam ging krijgen zei de vk dat (boven bepaalde termijn en niet net overtijd) het embryo te zien zou kunnen zijn als wat blauwig weefsel, verpakt in een bal (de vruchtzak).

13. Mrs1

Mrs1 Actief lid

10 jan 2017
    285
    107
    43
    Ik kan me juist niet voorstellen dat dit een miskraam is.. Zulke stolsels (en groter) heb ik standaard tijdens mijn menstruatie. Een miskraam die ik had met 7 weken zag er heel anders en veel groter uit...daar herkende je al een mini mensje in.
    Zeg nooit nooit natuurlijk, maar denk dat je je niet druk hoeft te maken..

Deel Deze Pagina