KIJK UIT FOTO met van bloedprop of miskraam????? Kan iemand me vertellen wat dit is (foto bijgevoegd) heb t nog nooit zo eerder gezien kan me namelijk niet echt voorstellen dat ik zwanger was maar volgens een vriendin is dit een miskraam dat vind ik best knap want mijn man is gesterriliseerd dus ben nu wel beetje in shock kunnen meerdere mensen me vertellen wat dit is?
Is dit net gebeurd? Misschien kun je nog snel een zwangerschapstest doen. Als het goed is en dit zou een miskraam zijn zou er nog die hormonen in je lichaam moeten zitten. Ik ben echt een leek op dit gebied maar dat lichte stukje vind ik wel lijken op een embryo
Ik denk gewoon een stolsel met baarmoederslijmvlies. Soms heb ik ook zulke stolsels tijdens menstruaties (en ik heb geen eileiders meer dus kan 100% niet spontaan zwanger worden).
Het lijkt op een stikseltje en een klein vleesboompje, ik heb dit ook regelmatig verloren tijdens mijn menstruatie. Was normaal volgens de huisarts
Lijkt mij een stolsel. Ik vind het best heftig dat die vriendin zo stellig beweert dat het een miskraam is.
Dat zei mijn vriendin dus ook en daar raakte ik beetje in paniek van omdat mijn man gesterriliseerd 2 jaar terug. Ons gezin is al ff compleet ik was paar dagen overtijd nu (hou mijn menstruatie altijd wel bij ivm dat ik vroeger nogal onregelmatig was en nu al 2 jaar altijd regelmatig) mijn man is nu nog even snel een test voor de zekerheid gaan halen maar ik hoop dat die mensen onder jou gelijk hebben en het gewoon een stolsel is met een vleesboompje. Mocht de zwangerschaptest toch positief zijn dan stuur ik me man heel snel voor een check.
ik snap mijn vriendin opzich wel met mijn achtergrond dus ik neem haar niks kwalijk dacht vraag het hier eens maar ga gewoon een test doen ook al denk ik ook wel na jou reactie en paar andere dat het gewoon een stolsel is maar mocht die positief zijn dan stuur ik me man mooi naar het lab. Ons gezin is al tijdje compleet
Ik heb een miskraam gehad met een embryo ter grootte van het stukje weefsel wat wordt gezien als embryo en ben er behoorlijk zeker van dat dit geen miskraam is. Een zwangerschapstest zou je uitsluitsel kunnen geven.
Zulke stolsels (en nog wel eens groter) heb ik ook met mijn menstruaties. En wat @evaleana zegt..dat je vriendin zo stellig beweert dat het een miskraam was vind ik ook heftig. Want ik kan me voorstellen dat dat idee schokkend is... Maar net als wat @Asil zegt, zo groot is het niet, bij een miskraam komt meer kijken. Toen ik een miskraam ging krijgen zei de vk dat (boven bepaalde termijn en niet net overtijd) het embryo te zien zou kunnen zijn als wat blauwig weefsel, verpakt in een bal (de vruchtzak).
Ik kan me juist niet voorstellen dat dit een miskraam is.. Zulke stolsels (en groter) heb ik standaard tijdens mijn menstruatie. Een miskraam die ik had met 7 weken zag er heel anders en veel groter uit...daar herkende je al een mini mensje in. Zeg nooit nooit natuurlijk, maar denk dat je je niet druk hoeft te maken..