wel mis, hoe snel weer zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door Donja62, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hoi

Helemaal gelukkig waren we dat we in de 2e maand zwanger waren! Test was pas laat positief (afgelopen dinsdag). Ik had er al niet zo´n best gevoel over maar voelde me wel zwanger (lkriebelig, zere borsten).
    Gister begonnen met bloeden en krampen. Nog steeds dus het is een miskraam.

Ben best teleurgesteld en verdrietig nu. Mijn borsten zijn nog wel gevoelig voor de rest is HET gevoel weg....

Graag hoor ik van jullie je ervaringen met een vmk (bijna 5 weken was ik) en hoe snel jullie evt wel of niet weer zwanger waren.Of nieuwe VMK´s?

En hadden jullie ook last van je borsten tijdens bloeding/krampen?

Hoe lang duurt de bloeding?

2. Marije1981

Marije1981 Actief lid

21 jun 2008
    105
    0
    0
    Fotograaf - Fine art en trouwfotografie
    Zwolle
    Hoi, echt naar he? Ik heb zelf gisteren een miskraam gehad bij bijna 6 weken. Ik had ook de hele tijd het idee dat het niet goed zat en de testen waren ook pas laat positief. Mijn vriend en ik gaan er gewoon weer gelijk voor, dat is volgens mij geen probleem.

Voel me trouwens wel belabberd :( bijna flauwgevallen vandaag.

3. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hoi Marije,

Jij ook veel sterkte!

4. leeuwtje

leeuwtje Lid

13 jul 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het bijna twee weken geleden misgegaan ergens in de vijfde week. De eerste dag wat bruinverlies, de tweede dag was de bloeding echt hevig met stolsels ed, daarna was het minder. De bloeding heeft in totaal een week geduurd ongeveer.
    In het begin had ik nog last van mijn borsten, nog een uitwerking van het zwangerschapshormoon vermoed ik.

Ook in ben bijna flauwgevallen Marije, op het werk nog wel. Een collega heeft me gelukkig naar huis gebracht.

Soms voel ik nog wat weeïge krampen nu, ik veronderstel dat dat normaal is, uiteindelijk moet alles zich weer herstellen hè.

Veel sterkte hoor, allebei!

5. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Hallo!

Ik heb zelf ongeveer 28 dagen geleden een vmk gehad! ik was 7 weken zwanger.. maar met 5 weken leefde het al niet meer volgens de vk.. had 3 dagen al wat bloed verlies, daarna pas hevige krampen en toen echt het vruchtje verloren.. daarna waren de krampen gelijk weg en heb ik ongeveer een week last gehad van een beetje bloed verlies.. heb zelf nooit in die tijd last van mn borsten gehad.. eigenlijk helemaal geen kwaaltjes..

Deze maand weer aan het ´klussen´ geweest en mag woensdag gaan testen of het mss weer opnieuw raak is! Spannend dus! heb me afgelopen week wel een beetje zwanger gevoeld.. maar hoeft natuurlijk niks te zeggen.. dus nog even geduld... hoop het zo!

6. Marije1981

Marije1981 Actief lid

21 jun 2008
    105
    0
    0
    Fotograaf - Fine art en trouwfotografie
    Zwolle
    Jullie ook sterkte gewenst.. :(

en Iris, top dat je er weer voor gaat, ik hoor hier op t forum dat veel meiden na een miskraam weer heel snel zwanger zijn! Hou ons op de hoogte :D

Leeuwtje, wat erg zeg, ik heb op dit moment vakantie dus dat komt wel mooi uit. Kan ik even uitrusten.

Donja ben je alweer een beetje fit?

7. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Marije, ja hoor het gaat wel weer de goede kant op. Veel afleiding en das goed! Nieuwe ronde nieuwe kansen :)
    Iris succes en laat het even weten!

8. Sam21

Sam21 Lid

16 jul 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meiden,

Ik ben er vandaag achter gekomen dat de zwangerschap niet goed gaat,
    ik was vandaag precies 5 weken zwanger, ik heb een echo gehad en daar was maar een heel klein ringetje te zien(het vruchtzakje)kleiner dan die had moeten zijn en heb al vanaf zaterdag bloed verlies, nog geen stolsels, hoop dat me lichaam de boel nu gauw gaat opruimen, want dit voelt echt niet leuk! Na hoeveel maanden zijn de meesten weer zwanger dan??

Heel veel sterkte iedereen en maar weer hopen dat we gauw weer
    kunnen beginnen!

X Sam!

Deel Deze Pagina