Ik ben een ruime week gelden bevallen. Ik ben ingeknipt en Nikki is met behulp van een tang gekomen. Ik heb erg veel last gehad van de hechtingen, maar gelukkig zijn deze er afgelopen vrijdag uit gehaald. Wat een opluchting was dat zeg! Nu heb ik alleen nog een raar gevoel van onderen. Het voelt aan als of het dik is en soms voelt het alsof er druk op staat naar buiten... Het ziet er verder vrij normaal uit, de wond is niet ontstoken ofzo. Maar ook m'n schaamlippen voelen beurs aan... Is dit wel normaal? Ik zit me al allerlei enge dingen in m'n hoofd te halen over een eventuele verzakking ofzo... (Er komt nog niets naar buiten zetten trouwens..) Opzich is de bevalling ook nog niet zo lang geleden dus misschien is het ook wel logisch dat ik nog pijn heb. Wie had dit ook?!
hoi hoi ik ben ook ingeknipt en heb oplosbare hechtingen het schrijnt heel erg ben ook benieuwd hoelang jullie er last van hebben gehad
heel soms voel ik nu het litteken nog, als ik erop duw doet het nu nog steeds pijn (of ja pijn is een groot woord) gevoelig . maar het werd bij mij wel iedere week minder qua pijn
hey yvonne dat is normaal hoor. ik ben ook al twee keer gescheurt en een keer geknipt, (een scheur en een knip bij de dochter en een scheur bij de zoon) het litteken staat nog wat gezwollen. maar dat gaat weg hoor. als je je toch zorgen maakt dan kan je altijd eens naar je huisarts gaan of naar je verloskundige
Oooh! Ik had precies hetzelfde gevoel, weet precies hoe je je voelt! Ik dacht ook dat ik een verzakking had. Toch gaat het vanzelf over, bij mij heeft het denk ik wel 1,5 maand geduurd. Even volhouden nog .
ik heb nog steeds pijn van een drukkend en trekkend gevoel word er moe van... vooral bij mn clit is het meest kut
Daarom sta je tot zes weken na de bevalling nog onder controle bij je verloskundige. Je lichaam moet nog herstellen. Ik kan me herinneren dat het zeker geen pretje was na de bevalling. Pas na 9 maanden voelde ik me weer een beetje mezelf.
bij mij is het nu allemaal minder dik en gevoelig aan het worden. Ook de kramp in de schaamlippen wordt minder. Mn lidteken van de knip en de scheur doen nog wel eens zeer en voelen schraal aan, maar met een beetje uiercreme is dat goed te verhelpen.
Hallo Ik ben 4 weken geleden bevallen en dat had ik ook . Je heb het gevoel dat heel je onderkant opgezwollen is en zeker als je naar het toilet gaat dan heb je het gevoel alsof alles naar beneden zakt. Ik ben nu 4 weken verder en geen last meer .
ik ben 3 weken geleden bevallen en eerste dagen erna had ik het ook, het gevoel alsof alles bont en blauw en opgezwollen is, maar nu is het helemaal over
Ik ben ook ingekipt. Ik voel het nog steeds. Soms steekt het nog heel erg. Mijn stuitje wil ook nog wel eens pijn doen tegenlijkertijd.