Ik had ook jeuk een week na mijn eisprong, ongelofelijk irritant! Vooral op mijn handen, polsen en voeten, ook op mijn hoofd. Maar ik weet niet of je deze jeuk bedoeld??? "Helaas" was dit voor mij geen zw kwaal
ik heb de afgelopen 2 maanden een paar dagen jeuk gehad dus 1 maand waarin ik niet zw was en deze maand wel... Ik had het ook overal en vooral tegelijk!!! het één begon waar het andere was geeindigd dus vreselijk! ik weet niet op dit met zw heeft te maken..ik denk bij mij niet maar wat het wel is geen idee ik hoop alleen niet dat het elke maand terug komt! wat mij enorm hielp was vaseline...laat je insmeren met vaseline, ik weet het het is vettig maar echt het helpt na en paar min!
ik heb het idd over jeuk op armen benen handen voeten hoofd en nee niet bij mutsefluts beneden ik word er gek van is nu al dag of 2 kan een zwschap kwaal zijn maar ik weet nog niet eens of ik dit ben.....hoop het wel ik ben al het smeren en dat helpt maar een halve dag ik vroeg mij gewoon af of er meer zijn die dit hebben en zwanger zijn en al zo vroeg hadden, dan heb ik betere kans dat echt raak is staat nu onder zw worden maar dit heeft de baas van zp gedaan dus eigenlik staat hier weer verkeerd thanx voor de reacties by the way
Ik heb sinds mijn ei errug last van een jeukende hoofdhuid.... Ik ben overigens tussendoor ook ongi geweest.
Ehh.. Komt dat niet gewoon door het koude weer en de droge, warme kachel? Ik heb de hele winter last van jeuk op m'n huid, puur door de droogte.. Inderdaad veel smeren! Voor zover ik weet is het geen zwangerschapskwaal.. Nooit van gehoord!
ik weet van hoog zwangere vriendinnen wel dat ze last hebben van jeuk aan hun buik maar of je het al zo vroeg zou hebben...en zeker omdat je nog niet weet of je zwanger bent..da's wel erg vroeg om nu al jeuk te hebben lijkt me. Hopelijk ben je toch zwanger maar de jeuk is denk ik van de kou zoals ik hierboven ook lees.