hoi allemaal ik heb vorige week donderdag een curettage gehad. Nou heb ik steeds zo'n zeurend pijnlijk gevoel onder in mijn buik, lijkt wel of mijn eierstokken steeds pijn doen. is dit de pijn die er normaal bij hoort na een curettage? En is het normaal dat ik dat na een week dus nog voel? Ik vloei al sinds zaterdag niet meer, alleen af en toe wat bruinig slijm.
Hoi snow, Vervelend dat je het ook mee hebt moeten maken. Ik had na mijn curettage vooral aan de rechterkant een zeurderig gevoel, dit heeft ook ruim een week geduurd. Afgelopen week (4 weken na de curettage) weer een zelfde zeurderig gevoel gehad, dacht dat ik ongi werd, maar het zette niet door. Als je het niet vertrouwt, even naar de huisarts gaan. Bij mij werd het zeurderige gevoel wel steeds minder, maar jouw lichaam reageerd weer anders dan de mijne. 1 week na de curettage is het rode bloedverlies gestopt, daarna nog 2 weken bruin bloedverlies gehad (werd ook steeds minder). Nu is het weer afwachten tot mijn ongi en die laat deze keer nog wel even op zich wachten denk ik. Het zou fijn zijn als ons lichaam snel weer een teken geeft, dat alles weer goed is. Heb je anders binnenkort nog de nacontrole bij de gynaecoloog? Je mag hen ook altijd bellen (of je verloskundige). Heel veel sterkte. Groetjes Franka Heel veel sterkte
Als ik jou was zou ik even bellen met de gyneacoloog of je verloskundige. Die kunnen je veel meer vertellen. Ik bleef maar rare afscheiding houden en heb ook gebeld naar de gyneacoloog. Had verder geen klachten en ze vond het echt niet raar dat ik belde ! Het schijnt dat die afscheiding stopt als je weer gemenstrueerd hebt ! Groetjes Monique
ik heb gebeld, maar wacht nog tot ze me terug bellen. Ik heb wel nacontrole, maar dat is pas 29 mei, dus dat duurt nog eventjes. bedankt meiden!
ik heb na me curetage de eerste 2 dagen nergens last van gehad. daarna begon ik hevig te vloeien en had ook heel veel pijn. lag de helle dag op bed en echt niet te vergelijken met een andere pijn. ook verloor ik veel bloedproppen en had hierbij een stekende en zeurende pijn. heel me baarmoeder voelde ik eigenlijk zitten en echt het was geen pretje. heb wel een nacontole gehad maar dit was eigenlijk alleen een gesprekje en werd naar huis gestuurt. 61 dg later werd ik weer ongie en ook dit deed weer veel pijn.
Hoi Snow Na mijn curettage ongeveer twee maanden geleden heb ik nog zo'n twee weken last van mijn buik gehad, ik denk dus dat het er bij hoort, ook al is het niet fijn! Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen! Sterkte ermee! Marie
dankjulliewel! Ik heb met ziekenhuis gebeld, ik heb geen koorts gehad, dus advies was dan ook dat dit erbij hoorde, maar zodra erge krampen/koorts moest ik gelijk weer bellen. I kheb geen krampen, het is meer zo'n zeurende aanwezige pijn, en alleen met ontlasting krijg ik wat pijnlijke steken, maar verder valt wel mee. Nou hopen dat het snel weg trekt.
He Snow, Ik weet precies wat je bedoeld. Dat had ik ook namelijk. Dit heeft bij mij ook bijna 2 weken geduurd. En nu (4 weken na de curettage) voel ik het weer. Ik hoop dat het bij mij een goed teken is van een nieuwe zwangerschap.... Ik had het vooral bij extra inspanning en door de hurken gaan en zo. Ze hebben natuurlijk wel zitten "roeren" daaronder (sorry voor dit taalgebruik ) en misschien dat het wel een beetje beurs is. Groetjes Marije