Bloedstolsels? Dreigende miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door tugce, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tugce

tugce Lid

31 jan 2009
    57
    0
    0
    Hallo allemaal,

Maandag twee weken geleden had ik een test gedaan en bleek dat ik zwanger was. Ik moest huilen van blijdschap want wilde heel graag deze maand in verwachting raken ik had er zo op gehoopt en mijn droom kwam uit, we waren inmiddels 1 jaar bezig en maakte mij ook een beetje zorgen maar toen ik zag dat ik zwanger was waren al mijn zorgen voorbij...helaas voor korte duur, want ik heb er maar 1 week van mogen genieten, de week erop op zaterdag kreeg ik nadat ik gemeenschap had gehad 1 druppel bloed, raakte niet meteen in paniek had gehoord dat je na de gemeenschap wat bloed kon verliezen, maar dezelfde avond kreeg ik lichte kramp bij mijn bekken en verloor ik wat bloedstolsels, kon alleen nog maar aan een miskraam denken. Volgende dag naar vk geweest maar die kon mij niet meer vertelllen dan dat het hoogstwaarschijnlijk een miskraam zou zijn, mijn baarmoeder was gesloten dus ik ben waarschijnlijk het vruchtzakje nog niet kwijt. Ik moet a.s dinsdag terug om te zien of er een hartje klopt, het bloed is steeds na het plassen gekomen ik hoefde geen maandverband te gebruiken maar deze week was een hel voor mij ik heb me al voorbereid misschien kan er nog een wonder gebeuren ik ben zo gestresst en onzeker het was een hele moeilijke week voor mij. Mijn vraag is nu moet je veel bloed verliezen als het gaat om een miskraam en betekenen die bloedstolsels dat het gaat om een dreigende miskraam?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hoi Tugce ,

Bloedstolsels wil vaak zeggen dat er een miskraam op komst is , heb dit helaas vorige week ook meegemaakt , maar daarentegen zijn er ook weer vrouwen die bloedverlies hebben waar het wel goed bij zit ...

Maar ik heb wel veel bloed verloren en moest ook echt wel maanverband gebruiken....

Ik hoop voor je op een wondertje ....

dikke knuffff

Deel Deze Pagina