Hallo dames, Ik heb op 3 decmeber en miskraam gehad. Ik was ongeveer 8 weken. Het vruchtje was leeg. Ik had geen idee over wanneer ik mijn volgende regels zou krijgen maar heb tot 1 maand gewacht. Ik wist ook niet dat ik een eirsprong ging krijgen en dat is toch zo evident. De eerste week van janauri heb ik een test gedaan en het was negatief, dus ik blijf wachten op mijn regels. Ik dacht dat na een miskraan het cyclus onregelmatig kon zijn (in veel gevallen is dat zo). (De laatste keer dat we gevreen hebben was de 24 december) Maar gisteren ben ik naar de gyno geweest en voilá, er was in de echo een vruchtje van 5 weken te zien! Ik ben opnieuw zwanger na de miskraan zonder ongesteld te worden. Er is hoop! Groetjes
Mia-wat een goed nieuws zeg! Gefeliciteerd! Dacht ongi te worden maar helaas na wat bruinverlies gisteren vandaag weer helemaal niets! Wacht nog 1 weekje zit dan op dag 35 en gooi er dan nog maar eens een testje tegenaan. Mia- had je al wel zwangerschapsverschijnselen? Ik heb nl nergens last van nu alleen erg moe.
Patty Het is zo snel gebeurd bij mij. Ik had inderdaad al de kwaaltjes: begin januari was ik moe, mijn tepels deden pijn maar zoals gewoonlijk dacht ik dat de kwaaltjes van de komente regels waren. Het is zo verwarren en toen had ik zo veel twijfels en had nooit verwacht dat ik al zwanger was. Ik begon als een zot in internet te zoeken of te zien of er vrouwen waren die zwanger raakten zonder ongesteld te worden na een miskraan en had niet zo veel gevonden. Er is zo weinig info! Gelukking ben ik zwanger want ik was bang dat ik lang moest wachten om zwanger te worden. Ik hoop dat vrouwen die hetzelfde hebben gemaakt of nu meemaken, hoop krijgen met mijn verhaal. Groetjes
hoi, ik heb 21 december een miskraam gehad en wacht nog steeds op mijn ongi, zit nu op dag 40 en heb nog niet het idee dat de ongi eraan komt ofzo... van de gyn en vlos mocht ik gewoon weer proberen zwanger te worden. het enige verveldne voor hun is dat ze niet precies weten wanneer je uitgerekend bent totdat ze een echo hebben. lichamelijk is er geen bezaar om direct weer zwanger te worden. liefs
Hallo, Mia- ik ben nog steeds niet ongi! Heb ook een test gedaan en die was negatief. Ik wacht nu maar gewoon af tot 11-2, ga er vanuit dat ze vast wel echo maken als ik nog niet ongi ben... Bapsie- vervelend he opeens zo'n lange cyclus...ik baal er ook echt van. Na de 1e mk was ik na 34 dagen al weer ongi en nu niets... Heb je al wel getest?
Ik heb een beetje hetzelfde verhaal. Ik heb op 19 dec een miskraam gekregen. Ik was toen 6,3 weken zwanger. Nu is het vruchtje vanzelf afgestoten. Heb toen ruim 1,5 gevloeid. Nu heb ik afgelopen dinsdag de menstruatie gekregen. Deze is wel heel anders als normaal. Ik heb nu geen ongikrampen, gevoelige gespannen borsten. Het begon met rose verlies, toen een beetje rood en daarna bruin. Ik heb voor de zekerheid toch maar een testje gedaan. Deze gaf geen Hcg meer aan, dus ik ben niet zwanger en ik zie dit als een menstruatie. Ik denk dat dit gewoon je ongi is. Liefs Nikkie
Hallo, Ongi is hier vandaag gekomen na 38 dagen...ben erg blij net zo als Bapsie zegt want dan kunnen we weer verder...
Hallo, Ongi is hier vandaag gekomen na 38 dagen...ben erg blij net zo als Bapsie zegt want dan kunnen we weer verder...