Hoi, Is al weer tijdje geleden dat ik hier was op deze topic. Ik ben Januari bevallen van een prachtige zoon... Super leuk kind. Ik heb een zware zwangerschap achter de rug, maar een hele goede bevalling. Maar het kriebelt toch wel weer voor een tweede. Het was eigenlijk helemaal de bedoeling niet om al zo gauw voor een tweede te gaan, maar door prive omstandigheden kunnen we nu niet anders. Eerst wilde we er 3 jaar tussen laten (maarja dat heb je niet voor het kiezen) Maar we zagen er ook een voordeel in om het sneller achter elkaar kindjes te krijgen (als mag het allemaal lukken enz....) We beginnen zo rond juli.. Mijn vraag is of er nog meer meiden zijn die nu of straks ook gaan beginnen en zo snel na de eerste baby? We hebben er super veel zin in en hopen dat het net zo snel mag lukken als de vorige keer (ik las wel overal dat je na de bevalling sneller zwanger bent..haha ook weer een vraag) Gr
Wij laten het er nu ook weer van komen, hebben geen haast en gaan dus ook nog geen dagen tellen etc. maar gebruiken niets. Wij vinden het fijn als er weinig leeftijdsverschil tussen zou zitten.
Hoi Wij hebben een prachtige dochter van 14 maanden oud heeft 7 maanden geduurt tot ik zwanger raakte en ben sinds 15 april gestopt met de pil dus ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren wij zouden eerst ook rond aug stoppen want dan is ze anderhalf jaar maarja waarom als je het zo graag wilt daarom ben ik er nu mee gestopt want ik werd gek van me eigen van de vraag ja of nee wachten of niet pfff nu hebben we een punt erachter gezet en ik ben er blij mee succes