Bloedingen na de sex

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jessica83, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik ben in januari gestopt met de pil en nog steeds om de 2 weken ongesteld. Ik heb daarom donderdag een afspraak met de huisarts. Ik heb wel een vaste data voor mijn normale mensruatie maar rond mijn ovulatie menstrueer ik weer. Maar nu is het de laatste tijd zo dat ik iedere keer een bloeding krijg na het hebben van sex met mijn man.

Wie heeft dit nog meer? Of weet iemand wat het kan zijn?

Ik bespreek het donderdag ook wel met de huisarts maar als ik het opzoek op internet krijg ik alleen maar verhalen van een goed doorbloede baarmoedermond en gevoelig slijmvlies. Dit hoort alleen bij zwangere vrouwen. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben omdat ik zo veel menstrueer nog.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi jessica,

Wat vervelend zeg! Wat zei je Huisarts? Heeft hij onderzoek gedaan? misschien een kweek afgenomen? Heb je daar ook al uitslagen van?

Ik hoop dat de huisarts je heeft kunnen helpen, wij gaan door een hele drukke periode en hebben helaas je vraag niet snel kunnen beantwoorden. onze excuses.

Imke

Deel Deze Pagina