Hoi meiden, ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag maar ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen... sinds we in december hoorden dat we onze tweeling hadden verloren, heb ik een tijdje afstand genomen van het forum. We hebben onze tijd genomen om alles te verwerken en stilaan lukt ons dat wonderwel. We hebben een genetisch onderzoek gehad alsook een weefsel onderzoek. Alle resultaten waren super goed. We moesten één maand de menstruatie afwachten en na een na-onderzoek bij de gyn hebben we terug groen licht gekregen. De baarmoeder was volledig genezen en zag er super goed uit alsook de eierstokken (dus dan kan ik er toch van uit gaan dat er geen Asherman ofzoiets is eh?) Ik vroeg me het volgende af.... Ik heb op 6 december cytotec ingebracht waarbij een groot deel is afgekomen. Op 12 december heb ik alsnog een curretage moeten ondergaan om het restweefsel weg te krijgen. Ik heb mijn eerste menstruatie mooi doorgekregen op 10 januari, geen extra pijn ofzo, gewoon heel normaal. Om mijn verdere cyclus een beetje te bepalen, heb ik een probleempje. Als ik tel van 12/12 tot 10/01, tel ik 29 dagen. Maar ik heb ondertussen mijn menstruatie nog steeds niet. Als ik tel van 06/12 (het moment dat alles dus 'loskwam') tot 10/01 tel ik 35 dagen. Dat zou betekenen dat ik pas volgende vrijdag mijn NOD heb. Ik snap het helemaal niet zo goed meer, moet ik nu uitgaan van 29 dagen en denken dat ik overtijd ben (geen positieve zwangerschapstest) of eerder die 35 dagen....? Bovendien heb ik positieve oplopende ovulatietesten vanaf 22/01 tot en met alvast 27/01 (waarna ik gestopt ben met testen omdat ik er geen meer had)... Kan het zijn dat ik dus gewoon een langere cyclus heb of....? Ik ga eerlijk zijn, ik ben helemaal in de war en ik weet niet goed met wie erover te praten... Misschien kunnen jullie me op weg helpen...
Hey meis! De eerste paar keer na een miskraam/curretage kan je cyclus nog in de war zijn.... Als je nog positief oplopende testen hebt gehad t/m 27/1 dan zou ik verwachten dat je ergens deze week ongesteld gaat worden? Heb je daadwerkelijk positief getest of liepen ze op tot 27e? T kan vervelend, verwarrend en lastig zijn om weer wat inzicht te krijgen in je cyclussen. Heel veel sterkte en succes!
Ondertussen was ik al helemaal blij aan het worden want het eerste kleine beetje rood was gespot. Nou ja heeeel licht roze. Dit licht roze is overgegaan in een klein beetje bruin. Amper één veegje op de ganse dag... Heb mezelf ook even getoucheerd (wel met propere vingers natuurlijk ) maar amper wat bruin... Ik weet niet wat ik er van moet maken.