Hoi meiden. Ik heb even wat van me af te schrijven en advies nodig. Afgelopen week was ik ongeveer 5 weken zwanger. Ik heb twee dagen enorm gevloeid maar geen dikke stukken verloren. Wel weefsel, maar meer ook niet. Gister was de laatste dag met donker bloed. Bij de vk heb ik een inwendige echo gehad en daarop was alleen een zwangerschapsholte te zien. Geen vruchtzakje of iets dergelijks. Echter zit ik nu nog met de zwangerschapskwaaltjes. Gespannen buik. Banden pijn en gevoelige borsten. Hoe lang na een miskraam verdwijnen deze symptomen weer ? Ik wil het graag afsluiten en verder gaan maar dat lukt me niet op deze manier. Vandaar dat ik jullie om advies wil vragen.
Ik heb ook deze week miskraam gehad, van donderdag avond erg beginnen vloeien en vrijdag voelde ik me al niet meer zwanger, heb nog wel enkele kwaaltjes zoals jeuk, en mijn aders zie je overal beter lopen, borsten zien er ook beetje anders uit nog en er komt soms wat vocht uit men tepels, ik denk wel dat het nu snel allemaal gaat verdwijnen. Toch heftig allemaal he zo een miskraam? Wij gaan even een rustpauze inlassen nu, even herstellen. En dan hopelijk weer snel zwanger van een plakker. En dat hoop ik ook voor jou!! Succes en veel sterkte nog x x x
Heb wel enkele stolsels gehad en vrijdag middag een ' brokje ' gevoeld dat eruit kwam maar kon het niet goed zien want lag direct achter op de bodem van toilet bij de rest van al het veeeeeele bloed . Gaan jullie er meteen weer terug voor?of ook even rust ?x xx knuf x
Oke. Ik heb enkel 2 dagen stevig gevloeid. Wel wat weefsel maar geen stolsels of brokjes. Ik voel me nog erg zwanger dus we wachten eerst even tot ik me weer normaal voel.
Ja ik was al gewoon vanaf 27 jan aan het vloeien 1 dag fel en dan weer enkel bij afvegen, en was vooral bruin bloed, toen stopte het enkele dagen en dan begon het weer vanaf de 2de februari en dan donderdag begon echt het vele rode bloed vrijdag ook en toen was het gedaan. Hopelijk voel je je snel weer beter! En ook snel een plakkerd in je buik Zijn jullie al lang gestopt met de pil?x
Wat vervelend zeg dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb zelf ook een miskraam gehad begin januari dus ik weet hoe je je voelt Ik heb ook maar 2 dagen flink gebloed en daarna was t alleen af en toe nog een beetje bloedverlies. De kwaaltjes waren bij mij na 1,5 week ongeveer helemaal weg. Naar is dat hè, dat je je zwanger voelt maar weet dat er niks is... Bah... Ben zelf vandaag weer ongesteld geworden (1e x naar de miskraam) en verlies nu ook veel meer bloed dan normaal. Zouden dat nog naweeën kunnen zijn van de miskraam? Veel sterkte in ieder geval met t verwerken ervan meid!