Menstruatie na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovieyou, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Ik heb vrijdag de 13e vorige maand een miskraam gehad doormiddel van cytotec. Ik was 10 weken zwanger, maar het hartje is gestopt bij 8+6 :(
    Ik ben het vruchtje meteen verloren na het inbrengen, een controle bevestigde dat. Er zat alleen nog wat bloed in mijn baarmoeder wat eruit moest. Ik heb met die 1e week erbij 2 weken hevig gebloed.. Volgens mijn gyn iets te hevig om niet te bellen, maar alles was in orde. Het bloed verlies nam af en er was alleen nog af entoe wat bruine afscheiding.

Maar nu neemt het bloedverlies sinds eergister weer een beetje toe. Eerst bruin en vanochtend donker rood.. Geen buikpijn, ook niet enorm veel.. Er komt om de zoveel tijd een beetje. Zou dit dan mijn eerste menstruatie weer zijn? Of..

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Wat k** voor je zeg! Ik geloof dat het voor iedereen weer verschillend is. Maar ik heb destijds ook een langere periode 'af en aan' gebloed. Ik geloof dat dit rond de 6 weken geduurd heeft ongeveer, de hele boel was iig ontregeld. Ik heb ook geen idee of ik in die periode een eisprong gehad heb. Na die sleur weken leek iig alles weer normaal en die maand erop was ik ook weer zwanger.. (Die ging wel goed :))

Sterkte en veel geluk!

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Tis bij iedereen verschillend maar ik begon 26 dg na de mk weer te bloeden en telde dit gewoon als menstruatie, duurde wel 2,5 week en heb ook geen eisprong gehad.

4. lovieyou

@marr, gelukkig ging het daarna wel goed! Verloor je 6 weken af en aan veel bloed? Ik ging net naar de wc en verlies veel bloed, terwijl het een hele tijd zo goed als weg was. Bedankt voor je lieve woorden!

@moonlight, bedankt voor je reactie!

Ik denk dat ik mijn menstruatie heb gekregen. Ik verloor net op de wc veel rood bloed. Gister had ik enorme trek ik chocola, dat heb ik altijd voor mijn menstruatie. Maar goed, normaal heb ik extreem buikpijn, gelijk aan de pijn tijdens miskraam. Nu dus niks, alleen wat gerommel. Nog even afwachten dus.. Ik heb altijd wel een "sterk" eigen cyclus gehad. Na de implanon meteen regelmatig, na de pil ook meteen regelmatig.. Ben benieuwd of t nu ook zo is. 23 dagen komt aardig in de buurt.. Hoop het!

5. XmoonlightX

Houd er rekening mee dat deze menstruatie wat heftiger kan zijn.. bij mij kwam nog een laatste restje vd mk mee.. Na 2,5 wk bloeden kreeg ik erna na negen dg een eisprong en zit nu weer in normaal ritme.
    Hoop dat het bij jou ook weer snel hersteld. Sterkte!!

6. lovieyou

Bedankt voor je tip! Ik weet alleen niet of ik dat ga zien. Toen ik een week na het inbrengen van cytotec bij de gyn kwam, zei hij dat ik eerder had moeten bellen omdat hij vond dat ik veel bloed verloor. Voor mij was dit gewoon de normale hoeveelheid zoals ik dat ook bij mijn menstruatie had. Daarom ging ik ook naar de controle met het idee "alles zit er nog in". Ik dacht dat ik alleen wat stolsels en wat bloed verloren was.. Ik heb er ooit een topic over geopend, ik heb een hele heftige menstruatie. Hoop wel dat het nu dan niet nog heftiger word..

Bedankt!!

7. XmoonlightX

Ik had ook al veel bloed verloren bij de mk hoor, achteraf ook teveel denk ik, maar bij mij was op de echo te zien dat ik nog niet helemaal schoon was toen het bloeden gestopt was dus vandaar...

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hier nog niet ongesteld na m'n miskraam...
    Normaal regelmatige cyclus tussen 30-35 dagen en nu zit ik al op dag 65.. Ik ben wel naar de gyn geweest om te kijken of alles oké is en er niet nog iets is achtergebleven. Gelukkig was alles goed! Er zat niks meer en m'n eileiders zagen er rustig uit zonder cystes enz, stelt toch erg gerust!

Maar lees graag mee, dan weet ik misschien een beetje wat ik kan verwachten

9. lovieyou

Maar nu helemaal schoon toch moonlight?

Wat balen mandy! dat je nogsteeds niet ongesteld bent. je wilt, vooral nu, gewoon graag verder.. maar je lichaam werkt nog niet echt mee.

Ik heb een heel licht menstruatie gevoel soms.. en verlies iets minder dan wat ik normaal gewend ben. Ik ben er bijna zeker van dat dit het is. Ik reken t in iedergeval gewoon als mn eerste menstruatie. nu jij nog mandy!

10. XmoonlightX

Ja na die lange menstruatie wel idd :D
    Daarna een eisprong gehad + menstruatie..
    Nu weer op zoek naar een eisprong ;)

Mandy , vervelend zeg dat het nog niet op gang is gekomen!!

11. linndyy

linndyy Lid

23 jun 2014
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoop voor je dat jij gewoon weer een normale cyclus daarna krijgt. Ik heb afgelopen november een mk gehad. Waren oktober gestopt met de pil, dus gelijk raak heel blij mee. Heb toen 3 maanden geen menstruatie gehad, zag er volgens de gyn allemaal goed uit. toen na 51 dagen weer een menstruatie, liep dus mooi terug. Maar ondertussen al op dag 88 en nog geen menstruatie te bekennen:$ maar ook geen positieve test grrrrr.

Vind heel erg voor je dat je een mk hebt moeten ervaren, hopelijk komt je cyclus snel normaal op gang. sterkte!

Deel Deze Pagina