heeft iemand dat ook gehad ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door arianeke, 19 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arianeke

    arianeke Lid

    1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    hoi iedereen ,kan iemand mij vertellen of iemand dat ook heeft gehad na een miskraam,vorige maand heb ik een miskraam gehad en hebben ze een curretage gedaan ,daarna de dag nadien begon ik rode plekken te krijgen ,nu een paar weken verder lopen ze verder en heb er medicatie voor de jeuk ,maar het is gewoon niet menselijk en echt lelijk dat het is .
    Daarom heb ik een afspraak bij de dermatoloog ,maar mss weet er iemand wat het zou kunnene zijn
     
  2. Framboosje

    Framboosje Actief lid

    17 okt 2005
    259
    0
    0
    Zou dit wel met die curretage te maken hebben?Ik heb een curretage gehad toen ik 16 was en ik heb enkel last van buikpijn gehad,meer niet.Heb zelfs nog nooit gehoord dat je dit ervan zou kunnen krijgen.Hopelijk is het niks ernstigs!
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik heb in juli een curretage gehad, maar ik ken het niet, ik heb het ook nooit eerder gehoord. Hopelijk weet je snel meer, dat wachten en die jeuk en vlekken is ook niet leuk. Succes en sterkte ermee.
    Liefs Jenny
     
  4. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Ik zou toch maar eens navragen welke middelen ze gebruiken tijdens de curretage, waarschijnlijk ben je allergisch voor het een of ander. Het zou in iets kleins kunnen zitten, maar kan ook bijvoorbeeld het gebruik van latexhandschoenen zijn.
    Direct naar de dermatoloog, maar ook even bij de verloskunde navraag doen!

    Groetjes
    Juut
     

Deel Deze Pagina