ongiepijn

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door kikka, 21 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    Hallo,
    Ik ben in de eerste week 2 x m'n pil vergeten, de eerste maal heb ik die nog binnen de 36 uren genomen.
    De tweede ben ik helemaal vergeten. 2dagen voordien hebben we gemeenschap gehad.Ik heb gekeken op het internet of dat kwaad kon en dat kan dus wel...
    Ik heb de week erna (in m'n vruchtbare periode) roze-bruinverlies gehad. sindsdien is het witverlies geworden, ik heb al meer dan een week lichte hoofdpijn,af en toe duizelig en soms misselijk, veel maagpijn en al een week ongiepijn...

Wat denken jullie?(hopelijk is het zover,heb een kinderwens maar vriend wil nog niet *zucht*)
    Groetjes Kikka

2. valentijn

valentijn Lid

24 jan 2007
    43
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi Kikka,

Ik heb ongeveer hetzelfde!
    3x vergeten in de eerste week. geen verlies van welke kleur dan ook, maar wel vaak misselijk, niet dat ik moet overgeven en duizelig!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo concequent ben met de pil. een kleintje zou dan ook wel welkom zijn hoor alleen wat snel en niet volgens de planning zeg maar...

3. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hallo,
    Bedankt voor de reactie.
    Ik heb sinds gisteren bruinverlies en heb ook een beetje bloed verloren...
    Ik denk dus dat het niks zal zijn,maar heb wel nog steeds hoofdpijn,ongiepijn en gisterenavond als ik in m'n bed lach was ik ineens heel erg duizelig...

M'n vriend en ik hebben gisteren gepraat en hebben besloten om na m'n reis naar spanje te stoppen met de pil :oops: ...

Hoe is het met jou?

Groetjes

4. valentijn

valentijn Lid

24 jan 2007
    43
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb me er de vorige keer heel druk om gemaakt en dat doe ik nu niet meer hoor.
    Ben nog steeds af en toe duizelig en raar misselijk soms.
    heb ook afgelopen weekend wel 5 keer lopen janken, echt zwaar verdrietig om echt helemaal niks!
    Achteraf dacht ik echt.. he.. doe is normaal...

ik denk dat we pas kunnen testen in de stop week zeg maar, dat duurd dus nog wel ff...pfff...

als het nu niet raak is bij jullie wel leuk dat het dan na jullie vak. kan gaan beginnen! :D

Deel Deze Pagina