Dag dames! Ik zou willen weten hoelang het bij jullie duurde eer je je eerste menstruatie kreeg na je pilstop? Dankjewel!
Ik stopte met de pil op een dinsdag en werd netjes in het weekend erna ongesteld. Dus dat was goed. Maar nu mijn lijf het zelf moet oppikken... zit ik nog om mijn ongi te wachten. Mijn NOD was 21dec... en tis er nog steeds niet. Volgende de zw.testen ben ik niet zwanger. Dus we wachten af... ik had er niet op gerekend, maar het kan dus best ff duren.
Ik heb net hetzelfde aan de hand.. heb nog nooit zo hard liggen hopen op mijn ongi heb gehoord dat het best lang kan duren
In tegenstelling tot wat ik verwacht had ook gezien mijn voorgeschiedenis, lang wachten was ik al vanuit gegaan, had ik meteen een cyclus van 30 dagen... Het kan dus echt met recht twee kanten op... Succes!
Hier 28 dagen na de onttrekkingsbloeding! En is tot nu toe telkens 28 gebleven, met uitzondering van de eerste cyclus na de MK
Eerst elke twee weken ongesteld daarna een van 150+ dagen & nu al een hele tijd stabiel tussen de 24-36 dagen.