Hallo meiden, Wat waren/zijn jullie eerste zwangerschapssymptomen? Ik heb voor het allereerst sinds mijn pilstop (nu 2 jaar geleden) hoop dat ik zwanger zou kunnen zijn. Sinds zaterdag heb ik last van menstruatiepijn, inclusief lagerugpijn. Maar het rare is dat ik het zo goed als enkel 's nachts heb, word er zelfs wakker van. Moet ook meerdere keren (minstens 4x) per nacht opstaan om te gaan plassen. Ik heb normaal enkel de dag van mijn ms menstruatiepijn... en aangezien het nu compleet anders is dan al mijn vorige cycli, begin ik natuurlijk wel te hopen.... Een test zou zekerheid kunnen brengen maar ik durf niet Wat zijn jullie ervaringen? Groetjes Appelflapje
Eerste symptoom was vollere borsten, verder eigenlijk geen. Paar weken later menstruatieachtig gevoel maar ook eigenlijk verder niks. Bij deze zwangerschap precies hetzelfde. Ben je al over tijd? Anders zou ik gewoon testen dan weet je het zeker Snap dat je niet durft als je al een tijdje bezig bent maar beter de zekerheid dan blijven twijfelen of het wel/niet zo is toch?
Na ongeveer een jaar gestopt te zijn met de pil, was ik nog niet zwanger. En ik werd ook ineens sinds een paar maanden niet meer ongesteld. De afspraak in het ziekenhuis stond al gepland, toen ik me opeens toch anders voelde: Voor NOD (die NOD wist ik dus pas achteraf): - emotioneel, sommige reclames vond ik zó zielig - heel moe - 1 avond heel erg menstruatiekramp en lage rugpijn. Ik riep nog tegen mijn vriend dat ik vast ongesteld werd. - de volgende dagen continu zeurderige menstruatiepijn, lage rugpijn - mijn tepels werden ineens donker (normaal altijd paarsig na eisprong, nu werden ze bruinig) - een bolletje met kaas smaakte zó raar ineens Na NOD: - vanaf 4w6d (testdag) tot ongeveer 6 weken bovenstaande klachten/symptomen. - vanaf 6 weken heeeeeel misselijk en overgeven - menstruatiekrampen namen af vanaf 6 weken - zwaarder gevoel onderin buik - veel plassen Ik hoop voor je dat je test positief is! Vooral die aanhoudende menstruatiepijn en lage rugpijn komt me erg bekend voor. Dat was voor mij ook nieuw om voor nod te voelen. Eigenlijk had ik alleen die pijn op dag 1 en 2 van mijn menstruaties. Ik duim voor je!
Pluisje, I know... maar ben zo bang om weer teleurgesteld te worden.. ik probeer het nog even uit te stellen, ergens blijf ik vrezen dat mijn ms plots komen opdagen... Bedankt Poema! Ik heb idd normaal nooit die aanhoudende menstruatiepijn... To be continued!
Bij dochter was ik bij de 29ste dag heel duizelig bij een lange autorit, echt concentratieverlies. Pas dag 32 een positieve test, na ruim 2 jaar wachten op een zwangerschap, dus ronde 30 of zo? Bij deze zwangerschap op dag 33 getest, zo lang zat er normaal niet tussen en ronde 2 was het raak .
Net vandaag lichte positieve test. Mijn klachten zijn gevoelige borsten als ik ze naar elkaar druk, overgevoelig voor geurtjes, geuren als chips kan ik niet zo goed verdragen. naast wat gerommel in mijn buik verder geen klachten tot nu toe
De maand dat ik positief testte (werd een mk) had ik ineens een blauwe ader in me nek lopen naar me hals toe. Iedereen die zag em. Normaal heb ik dat nooit
Chocochippie, dat is wel heel bijzonder, die ader! Wat vreselijk dat het een miskraam werd Jolien, ja dat heb ik ook, als ik (zonder BH) op en neer spring, doen mijn borsten ontzettend veel pijn! Ik heb meestal wel 1 dag gevoelige borsten rond mijn eisprong maar nooit op andere momenten. Nu al een hele week van die pijnlijke borsten. Gefeliciteerd trouwens! Famke, super dat het deze keer snel prijs was! Hier ook 2 jaar bezig, ronde 24 ondertussen... Vorige cyclus eerste keer IUI, deze cyclus even gepauzeerd dus het zou echt wel super zijn dat het alsnog spontaan gelukt is....
Pijnlijke borsten een week voor testen, misselijk vanaf 2 dagen ongeveer voor NOD ( En ook echt spugen op het werk ) toen vertelde ik mn man al "Ik denk..." toen testte ik nog zo licht positief, week later wel positief. Inmiddels is ze al 4. Bij zoon viel ik een week voor NOD flauw op werk. Toen ook bij NOD misselijk en laat positief getest. Resultaat 2 jaar en 5 maanden vandaag. Succes!
Voor NOD helemaal geen klachten i.t.t. vorige maanden. 1 dag voor NOD rook ik beter. Paar dagen na NOD werd ik 's avonds erg misselijk, grotere donkere tepels en pijnlijke borsten.
Voor ik positief testte bij D. had ik helemaal geen symptomen. Na 6 weken positief getest. En vanaf dat moment had ik super veel symptomen
Die bekende zeurende menstruatiepijn een paar dagen achter elkaar, terwijl de menstruatie uitblijft was voor mij alle keren (4 zwangerschappen) wel een signaal. Hoewel ik het ook wel eens heb gehad dat het 'niks' was en blijkbaar gewoon eerder zat te wringen. Bovendien ga ik echt vreselijk veel boeren laten als ik pril zwanger ben & ik vind de geur van chocola dan ineens vies. (Heb ik normaal nooooooit last van ) Als ik die drie dingen samen heb, heb ik eigenlijk geen test meer nodig. Ja, om mijn man ook te overtuigen, haha.
De maand dat ik een positievetest had van onze zoon had ik geen pms klachten alleen op dpo7 hele erge buikpijn gehad dat ik tegen mijn vriend zei als dit aanhoud ga ik naar de dokter. Ik heb eigenlijk weinig kwaaltjes gehad heel de zwangerschap alleen af en toe misselijk. Succes
Zo gaaf voor jullie!! Prachtig einde van het jaar. Na zo lang wachten... gefeliciteerd ♡♡