Clomid 100mg, CD9 erge buikpijn

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Olmpie17, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olmpie17

Olmpie17 Lid

14 feb 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit vandaag op CD 9, ronde 2 Clomid 100 mg. Met Clomid 50 mg had ik geen bijwerkingen, maar helaas ook geen resultaat!

Deze ronde heb ik wel bijwerkingen, een daarvan is buikpijn. Sinds gisteren heb ik behoorlijk last van mijn buik. Naast een vaag soort pijn en af en toe wat steken, kan ik mijn broek ook bijna niet op mijn buik verdragen. Ondanks dat ik een strecht broek aan heb, voelt het erg gevoelig aan.

Heeft iemand hier ervaring mee en wat betekende dit bij jou? Ik moet morgen voor de eerste FM deze ronde, maar maak me een beetje zorgen! Kan het duiden op de werking van Clomid, of valt daar niets over te zeggen?

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    bij mij was dat teken dat eisprong eraan zat te komen.... Bij mijn nichtje was het overstimulatie....hopelijk is je FM goed meis! en zeer zeker vermelden he dat je buikpijn hebt.

3. Olmpie17

Olmpie17 Lid

14 feb 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!
    Zou het kunnen zijn dat ik op CD 9 mijn eisprong al voel komen? Lijkt me wel redelijk vroeg in de cyclus, toch?

Ik zat zelf ook te denken aan overstimulatie, maar las op internet dat dat maar in weinig gevallen voorkomt bij Clomid. Zal het morgen in ieder geval vermelden!

4. Olmpie17

Olmpie17 Lid

14 feb 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog meer ervaringen?

Kun je aan de bijwerkingen eigenlijk afleiden of de Clomid z'n werk doet? Het lijkt me niet aan elkaar verbonden, maar je weet 't maar nooit..

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Bijwerkingen, hier de meeste als clomid juist niet goed. werkte. Hoe is heyvwr nu mee? Nog echo gehad?

Deel Deze Pagina