Hallo dames, In april had ik mijn eerste ivf poging. Die is helaas mislukt, tp op dag 3 en op dag 9 na tp was ik ongesteld geworden. Die duurde net iets langer dan anders (6dagen ipv 4). Nu heb ik sinds 2 jaar toch een vrij regelmatige cyclus tussen 26 en 29 dagen. Maar ondertussen ben ik al aangekomen op dag 31. Ik heb IVF gehad zonder de pil vooraf te nemen en zonder neusspray. Na m'n menstruatie gewoon begonnen met gonapeptyl voor 7 dagen en na enkele dagen Puregon erbij. Dus heb ik eigenlijk maar enkel iets gespoten om m'n eisprong uit te stellen en verder niets om mijn cyclus lam te leggen. Dus nu vraag ik me natuurlijk af waar ze blijven want ik wil aan mijn cryo beginnen Zijn er dames met ervaring hiermee?
Hoi Tachake, mijn eerste menstruatie na de IVF/ICSI was zelfs eerder, tijdens de IVF wel later ongie geworden en ik had het idee dat mn lichaam toen al wel aan mn nieuwe cyclus begon. Toen kon ik eindelijk op voor mn eerste cryopoging, maar die cyclus was in eens weer veel langer. Hoewel je niet zo heel lang gespoten heb (had ik ook niet) kan je cyclus toch wel wat langer zijn. Ik zou het nog even afwachten. Is er een kans dat je spontaan zwanger kunt raken?? dan zou ik over een week een keer een test wagen, maar waarschijnlijk moeten die hormonen weer even goed je lichaam uit. Heel veel succes met je cryo's hoeveel heb je er?? Ik ben uiteindelijk zwanger geraakt na de 2e volledige IVF/ICSI. Wij hadden van de eerste 2 cryo's in 1 rietje, 1 was goed ontdooid en teruggeplaatst, helaas toen niet gelukt. Toen snel een afspraak gemaakt en de volgende cyclus kon ik weer op voor de 2e poging, die is gelukt, inmiddels 27 weken zwanger. Hoop dat jullie ook snel een kindje mogen verwachten.
Hey Happy, Ja ik vind het echt zo raar. Ik heb ongeveer wel m'n eisprong gewaar geworden ook dus ik vind het zo raar dat m'n ongie niet doorbreken. Temp blijft hoog, geen buikkrampen. Ze hebben ons gezegd dat de kans om spontaan zwanger te worden zeer miniem is maar niet onbestaande. Ik heb maar één eileider en eierstok en die eierstok zat praktisch dichtgekleefd en vergroeid met mijn eierstok en mijn kleine bekken. Tijdens de laparoscopie werd wel met de blauwe vloeistof gezien dat er toch gelijk ietsie pietsie doorgeraakte. Daarom dus IVF,voor de rest is alles tiptop in orde bij ons. Ik heb al het geluk van 2 kindjes te hebben. Eentje gekomen met ovulatie inductie,2e spontaan gekomen en erna een miskraam gehad. Bij de curretage heeft de gynae een fout gemaakt en dat heeft me bijna m'n leven gekost en mijn ene eileider en eierstok ben ik daardoor verloren. Vandaar dat we het IVF pad bewandelen om onze kinderwens van 3 kindjes te vervolledigen. Ik heb nu nog 1 cryo over, daar alles langs één kant te doen is had ik ook minder eicellen natuurlijk. Proficiat trouwens met je zwangerschap Ik hoop dat ik je snel mag volgen,spontaan,cryo of verse emmy
Oef,ze beginnen er door te komen Op naar een goede ontdooing nu want het is onze enige uit de eerste poging!