Zeer hevig bloedverlies 2.5 weken na bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Haags Zonnetje, 15 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haags Zonnetje

Haags Zonnetje Actief lid

26 jun 2008
    173
    0
    16
    Beste verloskundige,

Ik ben 2.5 week geleden bevallen van mijn zoontje, bij de bevalling ben ik 2 liter bloed verloren en had een laag hb gehalte, ik heb hiervoor 3 zakjes bloed toegediend gekregen.

Sinds de bevalling zijn de bloedingen steeds minder geworden, niet meer dan een lichte menstruatie.

Afgelopen vrijdag en net een uurtje geleden heb ik weer zeer hevige bloedingen gehad, zo hevig dat ik heb met mijn handen op moet vangen, door mijn maandverband, onderbroek en gewone broek door. Het sijpelt dan echt langs mijn benen en op weg naar het toilet laat ik dan echte bloedsporen achter en op het toilet blijft het enige tijd nadruppelen. Vrijdag met stolsels, vandaag zonder. Sorry voor de details.

Graag hoor ik of ik me zorgen moet maken of dat ik naar een arts moet. Ik liep bij de gyn dus niet bij een verloskundige.

Alvast bedankt,
    Haags Zonnetje

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Haags zonnetje,

ik zou wel even contact opnemen met je gynaecoloog ja, ik vind dat wel vrij veel bloedverlies.

Mirjam

Deel Deze Pagina