menstruatie na stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door claudia81, 8 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia81

claudia81 Niet meer actief

Hoi dames

Wij willen ook zwanger worden. Eerst even ontpillen en dan vanaf de 2e menstruatie voor het echie. Ik ben nu voor het eerst ongesteld zonder pil maar het is nogal vroeg, nl 22 dagen na de laatste menstruatie. Het word toch berekend vanaf de eerste dag van je menstruatie en dan de dag voordat je ongesteld word? Of zie ik dat verkeerd? Is dat normaal dat ik zo snel ongesteld ben geworden? Ik kan me niet meer echt herrineren hoe dat voordat ik met de pil begon was. Dat is nl al 13 jaar geleden geweest. Hoop dat iemand antwoorden heeft... :D

XX Claudia

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    na de pil is het altijd ff afwachten wat je cyclus gaat doen meis. ik had bijvoorbeeld een cyclus van 64 dagen na het stoppen met de pil! gewoon even afwachten en je weet pas echt waar je aan toe bent als je een paar cyclussen hebt gehad. en zelfs dan kan er nog een rare cyclus tussen zitten!

gr kim

3. claudia81

Hey!

Thanks voor je antwoord.... pfff een cyclus van 64 dagen.. dat is wel lang toch. Dan raak je ook in de zenuwen. Hoe lang heeft het geduurd voordat je zwanger was?

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    drie maanden :)

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hoi claudia,

mijn eerst cyclus was ook maar 21 dagen

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    had eerst cyclus van 30 en 31 dacht echt yes gelijk in orde. helaas was 3e cyclus er een van 74 dagen hmm. hoezo nog aan het ontpillen ;)

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mijn eerste cyclus na de pil was na 38 dagen....En zoals je hier veel leest kan het nog gekker en hebben zelfs veel vrouwen die denken dat ze een regelmatige cyclus hebben toch nog een uitschieter hier en daar.

Mijn tip: gewoon veel oefenen, dan moet het toch een keer lukken?

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    :) ;)

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    je ziet het aan mijn banner n mijn eerste cyclus was 64 dagen toen 42 dagen en toen ................................. zwanger !

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik dacht dat ik een korte cyclus had, maar het kan dus nog korter. Ik heb nu het idee dat mijn cyclus weer ongeveer hetzelfde verloopt. Dat merk ik door de klachten net als mijn andere twee cyclussen.

11. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn eerste cyclus was inderdaad ook 22 dagen :) Ik heb toen voor de zekerheid de huisarts gebeld, omdat ik het raar vond. Maar de assistente zei ook dat het komt door de hormonen. Je lichaam doet helemaal raar daardoor. Dus don't worries..... :D Veel plezier en succes met het zwanger (proberen te) raken! :)

12. claudia81

Echt! Dat is vlot! Was je zeker erg gelukkig mee :)

13. claudia81

Haha toevallig! Ben blij dat het niet gek is. Je vraagt je toch een beetje af of het allemaal wel klopt.. Maar vanaf volgende menstruatie gaan wij het proberen. Ben erg benieuwd! Ik houd jullie op de hoogte! :D :D

14. claudia81

Fijn dat hij weer goed loopt. Normaal weet je wanneer je ongeveer ongesteld moest worden maar nu moet je steeds maar afwachten. Maar klachten waren nl nihil. Klein beetje hoofdpijn en wat puistjes.....

15. claudia81

Mijn tip: gewoon veel oefenen, dan moet het toch een keer lukken?[/quote]

Haha tuurlijk ik mag hopen van wel! Daar maak ik me nog geen zorgen om

16. claudia81

Hoi!

En hoe zit het nu? Is hij regelmatiger?

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en nu is ons wondertje alweer bijna drie maanden gaat zoooooooooooooooooooooooooooo hard. zelfs de eerste drie maanden zwangerschap gingen supersnel voorbij.

DUS MEIDEN ALS HET ZOVER IS (erg clichee) GENIET ERVAN!

18. claudia81

dat zal ik zeker gaan doen. Ik kan niet wachten tot het zover is...hihi

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik ben eind aug gestopt met de pil. Kreeg een week voor me NOD lichte bloedingen heel klein beetje een week lang, op de dag dat ik echt ongi moest worden werd ik echt ongi maar veel meer dan ik normaal met de pil was. En dit was wel gewoon 4dagen lang zoals altijd. Heb me echte ongi dus goed gehad Cyclus 28 dagen, maar een week ervoor dus lichte bloedingen gehad. Vraag me af wat die bloedingen dan zijn voor je ongi. Lichaam kan raar in elkaar zitten!

20. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Hoi hoi,

Ik heb jarenlang de pil geslikt.. dit omdat ik erg onregelmatige cyclus had, en heel veel vloeide.
    Middels ben ik 3 maanden geleden gestopt, en mijn cyclus is nu goed, verschil wel van 28 tot 31 dagen, volgens mij kan dat normaal zijn?
    Verder niet veel last gehad van ontpillen.

Nu hopen op een wonder :D

Deel Deze Pagina