Hallo iedereen, Na 5 lange jaren in de MMM, IVM en IVF gedaan, zonder resultaat... IUI wilde de dokter niet doen omdat het volgens hem bij ons geen zin had. De derde IVF poging mislukte want ik had niet genoeg eitjes. Om toch nog wat uit de brand te slepen besliste de dokter om toch maar die cyclus IUI te doen ipv IVF. En waarempel, we waren zwanger! We zijn nu de trotse ouders van een zoontje. We gaan nu voor een tweede en heb er net de eerste (of de tweede) IUI opzitten. Nu vraag ik me af, als het de eerste keer zo snel gelukt is, lukt het de tweede keer dan ook sneller? Wie heeft hier ervaring mee? Groetjes!
Nee, dat zegt helaas helemaal niks. Sommigen zijn van de eerste heel snel zwanger en de tweede lukt niet. Of de eerste lukt pas na heel lang proberen en de tweede komt spontaan zonder poespas. Er is echt helemaal niks van te zeggen. Succes!
Helaas zegt het niets. Het is net als 'gewoon' zwanger worden. Je munt het geluk hebben dat het gelijk raak is, maar het kan ook zo een half jaar of langer duren.