vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MYxKISSES, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYxKISSES

MYxKISSES Actief lid

10 aug 2012
    200
    0
    0
    hey verloskundige :)
    eerst en vooral vind ik het super dat jullie de tijd willen nemen om onze vragen te beantwoorden :)

momenteel ben ik 5 weken en 4 dagen zwanger , ik heb al ongeveer vanals ik wist dat ik zwanger was zo een drukkend gevoel in mijn vagina , precies of er kan elk moment iets uitfloepen :(

op 1 juli heb ik een natuurlijke miskraam gehad op 7 weken en nu maak ik me toch wel zorgen dat het weer een miskraam zou kunnen worden ook al zit naar mijn gevoel alles goed.

op 17 september heb ik een bloedtest laten doen , mijn hcg waarden waren 229 , op 20 september nog 1tje laten doen en toen was het over de 1000 :) zit dat wel goed ?

ook kan ik al een hele tijd niet goed naar het wc , soms duurt het wel 4 dagen dat ik niet kan gaan :( is daar medicatie voor die ik wel mag nemen of mss iets anders ?

alvast bedankt voor het antwoorden :)

Liefs!

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Dat drukkende gevoel komt vaak voor. heeft waarschijnlijk met de groei van de baarmoeder te maken heel laag in je buik. De Hcg waardes weet ik niet uit mijn hoofd, maar ik weet zeker dat ze normaal zijn, anders moest je zeker terug komen, want een te hoge waarde is niet goed. Door de zwangerschap veranderd er veel in je lichaam en zo ook de stoelgang. Het enige wat je kan doen is veel water drinken, vezels eten, of iets kopen om de stoelgang te verbeteren zoals roosvice laxo.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina