Ik ben gestopt met pil in mei na een ontrekkingsbloeding heb ik nu mijn 1e menstruatie. Wel een stuk minder als voor en tijdens de pil (yes!!!) Ik begon met wat bruinverlies en toen iets rood en weer dag niets pad vandaag heeft menstruatie doorgezet met bloed. Vanaf wanneer is mijn cyclus begOnnen vanaf vandaag of vanaf bruin verlies. Bedankt voor de reacties !!
ik reken zelf altijd vanaf het rode bloedverlies.. het bruine is nog oud bloed.. fijn dat het minder erg is als met de pil.. heb ik zelf ook gelukkig. haast geen buikpijn of wat dan ook
ik zou ook uitgaan van de dag dat je roodbloed hebt gehad. bruinbloed is indd oud zo als hierboven al is gezegt. succes met alles
Ik zou ook tellen vanaf het rode bloed, maar voor de zekerheid een paar dagen eerder beginnen met om de dag klussen
We hebben deze hele maand om de dag geklust soms wel 2 dagen achterelkaar dan een dag rust...nooit meer dan 2 dagen rust... Maar nu is mijn menstruatie alweer gestopt gisteren echt hele dag gehad af en toe wat krampjes maar niet zoals normaal en vanaf vanmiddag weer helemaal weg snap niets van komt natuurlijk van het ontpillen want zwangerschapstest is negatief