Hoi ben ik toch nog een keertje. 12/7 ong 18/8 mk 16/9 ong 2 dagen een beetje 18/10 ong 1 dag een beetj 08/11 ong 2 dagen een beetje nu heb ik al dik 2 weken last van zeer gevoelige borsten en snel rollen de tranen over mijn wangen heen. sinds 29 nov kan ik niet tegen geuren word er echt beroerd en misselijk van. Dit word alleen maar erger en erger als ik eten klaar maak dan hoef ik zelf niks meer omdat de geur me zo ziek maak dat ik niks meer binne krijg. De hulp kon maandag niet eens een schoonmaakmiddel gebruiken wat ging echt over me nek zelf 5 uur erna werd ik nog steeds beroerd van de geur. Gister was ik bij een winkel en ik moest er uit lopen ging echt bijna over me nek. Nu had ik zondag 30 nov een klein drupje bloed en 2 dagen alleen bij afvegen een klein beetje roze slijm. nu heb ik al 2 dagen (vanaf 1/12) heel veel krampen die ik niet kan rijmen. heb vanochtend getest en was negt. was ik te vroeg met testen ? Welke dag zal ik in het echt kunnen testen ? Omdat de laatste tijd me ong zo onregelmatig komt weet ik niet meer hoeveel dagen ik er tussen moet rekenen. Als ik de schrema gebruikt moest ik de 27 innest hebben maar volgens mij was die pas zaterdag de 30 ste en dat ik de 6de kan testen maar met een ultra gevoelige eerder dus dacht dan moet het nu wel kunnen maar de test bleef heel lang roze en pas naar 10 min werd hij wit. me hele lichaam zegt zw maar ik weet het niet meer wat te denken. kunnen jullie me iets meer duidelijkheid geven ik weet het even niet meer, was er totaal niet mee bezig tot mandag mijn hulp er over begon omdat ik zo misselijk werd van. Er voor dacht ik acht hoort er bij zal hier wel door komen of daar door. dus sinds maandag ben ik alles aan het na trekken maar kom er niet uit vandaar ik toch nog jullie om raad vraag. hoop niet dat jullie het erg vinden. mvg anna72
Goedenavond, hoe is het nu? Ben je inmiddels ongesteld geworden? Of heb je nog een test gedaan? Ik ben benieuwd! Groetjes Monique
Ben nog steeds misselijk en heb nog steeds gevoelige borsten, huil ook nog vaak om stomme dingen. Wel heb ik donderdag ochtend een zeer korte heftige bloeding gehad heeft alleen de ochtend geduurd en ging gepaard met heftige krampen. Was echt alleen de ochtend en erna niks meer. Vrijdag nog een test gedaan maar die was negt. Dus ja wat ik hier van moet denken ???? Heb nog wel veel klachten maar alles een stuk minder. Weet nu niet als dit nu wel gewoon mee telt of niet en weet ook niet wanneer ik nu me vruchtbare dagen heb ? Omdat er geen 28 dagen meer tussen zit. En ook niet als ik nu wel dit kon tekenen als ong of niet ??
Goedenavond, ik kan me voorstellen dat het lastig is, maar ik zou er wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Mogelijk is het een beginnende zwangerschap geweest en is het geƫindigd in een zeer vroege miskraam. Dit gaat vaak gepaard met heftige krampen en een flinke bloeding. Hierdoor kan je cyclus soms even van slag zijn en is het lastig te bepalen wanneer je de vruchtbare dagen hebt. Belangrijk is te letten op de symptomen die wijzen op een eisprong. Op Zwanger Worden | Ovulatie Berekenen staat het goed uitgelegd. Succes! Groetjes Monique